اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بر‌نامه‌ریزی استاندا‌ر کرمانشاه:

افزایش 53 درصدی مصرف آب در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: معاون بر‌نامه‌ریزی استاندار‌ کرمانشاه از افزایش 53 درصدی مصرف آب در چهار ماه نخست امسال در این استان خبر داد.

افزایش 53 درصدی مصرف آب در کرمانشاه
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کر‌مانشاه به نقل از ‌روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری؛ عبدالمجید واحدی در چهل‌وسومین جلسه ستاد هدفمند‌کردن یارانه‌ها که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد افزود: اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی، بازسازی و نوسازی مدارس، اداره کل تعاون، بیمه دانا، سازمان همیاری شهرداری‌ها و اداره تعاون روستایی استان کمترین مصرف برق در ماه‌های سوم و چهارم امسال را داشته‌اند.
‌وی ادامه داد: دستگاه‌هایی چون اداره کل فرودگاه‌ها، جمعیت هلال‌احمر، شرکت غله و خدمات بازرگانی، شرکت دخانیات و شرکت آب منطقه‌ای بیشترین مصرف برق در مدت یاد شده را داشته‌اند و همچنین فرمانداری شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، پاوه و هرسین در خرداد و تیر ماه امسال کمترین و فرمانداری شهرستان‌های جوانرود، ثلاث باباجانی، صحنه و کنگاور نیز بیشترین مصرف برق را داشته‌اند.
معاون بر‌نامه‌ریزی استاندار کرمانشاه با اشاره به مصرف آب خاطر‌نشان کرد: افزایش 53 درصدی مصرف در چهار ماه آغازین امسال نسبت به سال قبل از نکات قابل تامل است. در حالی که در چهار ماه نخست سال گذشته میزان مصرف آب در استان کرمانشاه 576 هزار و 417 متر مکعب بوده است اما این رقم در مدت مشابه سالجاری به 881 هزار و 476 متر مکعب افزایش یافته است.
‌واحدی تصریح کرد :شرکت پشتیبانی امور دام، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، سازمان مسکن و شهرسازی و اداره کل بهزیستی استان کم مصرف‌ترین ارگانها در حوزه مصرف آب معرفی شدند.
‌وی اضافه کرد: اداره کل زندانها، حمل و نقل و پایانه ها، شیلات، پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان بیشترین مصرف آب را در چهار ماه نخست امسال داشته‌اند.
 معاون بر‌نامه‌ریزی استاندار کرمانشاه با اشاره به مصرف آب فرمانداری‌های استان ادامه داد: فرمانداری شهرستان‌های هرسین، ثلاث و سرپل‌ذهاب کمترین مصرف و فرمانداری شهرستان‌های گیلان‌غرب، سنقر و صحنه بیشترین مصرف آب را در چهار ماه نخست امسال داشته‌اند.
 واحدی در پایان  به مدیران حاضر در جلسه گفت:حتی‌الامکان برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها تلاش کنید زیرا مقام معظم رهبری و مسولان ارشد کشور بیش از هر موضوع دیگری در مورد هدفمند کردن یارانه‌ها توصیه و تأکید نموده و می‌نمایند.
نتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول