اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تا کنون محقق شد؛

پرداخت 40 میلیارد ریالی تسهیلات بانک کشاورزی گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس بانک کشاورزی گچساران از پرداخت افزون بر 40 میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف به متقاضیان توسط این بانک در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.

پرداخت 40 میلیارد ریالی تسهیلات بانک کشاورزی گچساران
اسکندر عبدی‌زاده ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: بانک کشاورزی با تعهد و پایبندی خویش، نسبت به جایگاه رفیع و نقش و اهمیت مشتریان به عنوان سرمایه‌های ثابت بانک و همچنین حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی تأکید دارد.
وی افزود: با توجه به منشور اخلاقی بانک کشاورزی، رعایت ادب و احترام، وقت‌شناسی و تکریم مشتریان وظیفه کارمندان این بانک بوده و تمام شعب با اعلام شماره تماس به مشتریان، اختصاص وقت برای صحبت با مردم و مشتریان می‌کوشد که مهرورزی با مردم را جامعه عمل بپوشاند.
عبدی‌زاده با اشاره به اینکه بخش کشاورزی در بیشتر کشورهای جهان، به‌ویژه در کشورهای در حال توسعه از جایگاه مهمی برخوردار است، ابراز داشت: تأمین مواد خوراکی، مواد اولیه مورد نیاز صنایع غذایی، صادرات غیر نفتی، حفظ محیط زیست و اشتغال از برجسته‌ترین آثار این بخش به‌شمار می‌رود.
رئیس بانک کشاورزی گچساران تصریح کرد: این بانک با عملیاتی کردن مفاد اساسنامه به شناسایی سطوح نیازها و عوامل موثر بر رضایت مشتریان اقدام می‌کند.
عبدی‌زاده تصریح کرد: در این راستا از دیدگاه‌ها و نظریات کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی براساس نظرخواهی مطلع شده و نتایج این نظرخواهی برای اجرای بهتر خدمت و تأمین رضایت مشتریان در کلیه سطوح بانکی مؤثر بوده و به این وسیله راه‌های افزایش رضایتمندی و ارزش‌آفرینی برای مشتریان را فراهم می‌آید.
وی با اشاره به پرداخت افزون بر 40 میلیارد ریال تسهیلات در پنج ماهه نخست سال جاری توسط بانک کشاورزی گچساران ابراز داشت: این تسهیلات برای بخش‌های مختلف کشاورزی، مرغداری‌ها، آبیاری‌های مزارع و همچنین تسهیلاتی در بخش قرض‌الحسنه پرداخت شده است.
رئیس بانک کشاورزی گچساران خاطرنشان کرد: 96 درصد تسهیلات پرداخت شده از منابع داخلی بانک بوده و 3/84 درصد باقیمانده از محل منابع تکلیفی و تبصره‌ای تأمین شده است.
این مسئول افزود: از نظر تعداد تسهیلات پرداخت شده، 41/65 درصد تسهیلات پرداخت‌ شده به صورت قرض‌الحسنه بوده و مابقی از طرح‌های فروش اقساطی، مشارکت مدنی، طرح‌های کشاورزی چند ساله و نیز طرح مضاربه بوده است.
رئیس بانک کشاورزی گچساران به پرداخت تسهیلات ویژه به بانوان در این بانک خبر داد و طرح ایران‌دخت برای دختران بالاتر از 18 سال، طرح دختران آفتاب برای دختران دانشجو، طرح ایران بانو برای زنان خانه‌دار و طرح مهر ایران برای زنان شاغل را از طرح‌های بان کشاورزی گچساران برای پرداخت تسهیلات به بانوان برشمرد.
عبدی‌زاده نرخ تسهیلات این طرح‌ها را از چهار درصد تا 14 درصد عنوان کرد و گفت: حداقل تسهیلات درنظر گرفته شده برای این طرح‌ها 10 میلیون ریال بوده و حداکثر سقف اعطایی این تسهیلات 70 میلیون ریال است.
وی مدت‌ زمان بازپرداخت این تسهیلات را از شش تا 60 ماه بسته به نوع تسهیلات، متغیر عنوان کرد.
رئیس بانک کشاورزی گچساران یکی از ضرورت‌های مهم زندگی زنان در جامعه را آشنایی با خدمات متنوع بانکی و استفاده از تسهیلات آن دانست.
این مسئول با تأکید بر لزوم دسترسی زنان شهری و روستایی و شرکت آنان در فعالیت‌های اقتصادی اذعان داشت: آشنایی کامل با خدمات بانکی و دسترسی آسان جامعه زنان به منابع اعتباری به معنای دسترسی کامل خانواده به رفاه بیشتر است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول