اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش تبادکان:

2 مدرسه هوشمند در منطقه تبادکان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش منطقه تبادکان گفت: دو مدرسه هوشمند در منطقه تبادکان تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

2 مدرسه هوشمند در منطقه تبادکان راه‌اندازی می‌شود
رضا رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: سال تحصیلی امسال نخستین دبیرستان نمونه دولتی دخترانه تبادکان در آموزشگاه مصلی‌نژاد این منطقه راه‌اندازی شد.
رئیس آموزش و پرورش تبادکان افزود: فرایند آموزش باید در بستر مناسبی ایجاد شود و از جمله مشکلات حاشیه شهر بهداشت مدارس است که امسال چهار پایگاه بهداشتی در 4 مسیر که به لحاظ ضعف شهرنشینی مشکل دارند، راه‌‌اندازی کردیم.
رمضانی گفت: در این پایگاه‌های بهداشت، شش پزشک به همراه 200 مربی بهداشت، کار رسیدگی به مسائل بهداشتی دانش‌آموزان را انجام می‌دهند.
رئیس آموزش و پرورش تبادکان با اشاره به ایجاد مرکز مشاوره امین در منطقه تبادکان افزود: این مرکز مشاوره، خدمات مشاوره خانوادگی و تحصیلی را به دانش آموزان ارائه می‌دهد و معاونت‌ها موارد خاص را به این مرکز هدایت می‌کنند و در مواردی که دانش‌آموزان نیاز به گفتاردرمانی و رفتاردرمانی داشته
باشند با هزینه رایگان به مراکز تخصصی سطح شهر هدایت می‌شوند.
رمضانی پدیده تولید و تکثیر فیلم‌های سیاه را در این منطقه مهم‌ترین معضل در مدارس ذکر کرد و گفت: به علت بالا رفتن سن بلوغ در میان دانش آموزان، برای حل این معضل نشست‌هایی را با نیروی انتظامی داشتیم و در این راستا برای مشاوران تربیتی و پرورشی مدارس تبادکان100ساعت کلاس آموزش ضمن خدمت برای مواجهه با این معضل  با همکاری نیروی انتظامی برگزار کردیم.
رئیس آموزش و پرورش منطقه تبادکان افزود: در واقع به جای مبارزه منفی و قهری با دانش آموزان روش آموزش و آگاه‌سازی را در پیش گرفتیم.
رمضانی سپس به کمبود فضای ورزشی در منطقه تبادکان اشاره کرد و گفت: سال گذشته دانش آموزان سوم ابتدایی منطقه تبادکان برای برگزاری کلاس شنا به مناطق دیگر آموزش و پرورش اعزام می‌شدند، امسال در هفته معلم کلنگ احداث مجموعه ورزشی آبی استخر تبادکان با اعتبار 500 میلیون ریال اعتبار به زمین زده شد که قرار است سه ساله تحویل شود.
وی به مجموعه ورزشی الغدیر اشاره کرد و گفت: مجموعه ورزشی چند منظوره الغدیر برای برگزاری مسابقات ورزشی به عنوان پایلوت مجموعه‌های ورزشی طراحی و اجرا شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول