اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در لوکیشن فیلم در منطقه خیرآباد ورامین صورت گرفت؛

بازدید شهردار ورامین از مراحل ساخت فیلم «گرداب سکندر»

خبرگزاری فارس: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ورامین از مراحل ساخت فیلم «گرداب سکندر» بازدید کردند.

بازدید شهردار ورامین از مراحل ساخت فیلم «گرداب سکندر»
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز در آخرین روزهای مراحل تصویربرداری فیلم داستانی «گرداب سکندر»، شهردار، نایب رئیس و برخی اعضای شورای اسلامی شهر ورامین با حضور در لوکیشن این فیلم در منطقه خیرآباد ورامین، از مراحل تصویربرداری و ساخت آن بازدید کردند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین با حضور در لوکیشن این فیلم گفت: نزدیکی به تهران و پایتخت، وجود آثار متعدد تاریخی در حوزه شهری و روستایی و قرار گرفتن در حاشیه کویر و وجود جاذبه‌های گردشگری کویری به دلیل انتخاب لوکیشن، نبود آلودگی‌های صوتی و هوایی و دهها موارد دیگر، این منطقه را به یکی از مناطق مستعد برای بهره‌برداری و ساخت فیلم‌ها و سریال‌های سینمایی و تلویزیونی تبدیل کرده است.
حسین خلیلی حضور کارگردانان مطرح کشور و ساخت فیلم های بزرگ و منحصر بفرد در منطقه ورامین را یکی از دلایل اثبات ادعای خود دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستا در سال‌های نچندان دور فیلم‌ها و سریال‌های ماندگاری از جمله قیام مختار، امام علی (ع) و معصومیت از دست رفته با موضوعات مذهبی و تاریخ اسلام به کارگردانی داود میرباقری در روستاهای این منطقه ساخته و به نمایش گذاشته شده است.
شهردار ورامین در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: منطقه ورامین با وجود آثار متعدد تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و طبیعی و فعالیت‌های منحصر به فرد در حوزه صنایع دستی، قابلیت‌های فراوانی برای مستندسازان، تهیه کنندگان و کارگردانان در ساخت فیلم‌ها و سریال‌های سینمایی و تلویزیونی فراهم کرده است.
رضا کارخانه در پایان گفت: در صورت انتخاب این شهر برای ساخت فیلم‌ها و سریال‌ها، این شهرداری آمادگی دارد در زمینه فراهم کردن زیرساخت‌ها و برطرف کردن برخی نیازمندی‌های آنان در حد توان اداری، مالی و خدماتی خود همکاری لازم را انجام دهد.
فیلم داستانی «گرداب سکندر» به کارگردانی استاد قویدل و توسط سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و به سفارش صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس تهیه و دارای مضمونی اجتماعی و سیاسی با موضوع اثبات نام خلیج‌فارس و تعلق آن به ایران در ادوار گذشته تاریخ دارد که به دلیل شرایط آب و هوایی منطقه خلیج‌فارس، قسمتی از سکانس‌های این فیلم در منطقه خیرآباد ورامین به مدت یک ماه فیلمبرداری شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول