اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

سرپرست سابق سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با فارس:

اختلاس ارتباطی با خریدار خودروی رئیس جمهور ندارد

خبرگزاری فارس: سرپرست سابق سازمان بهزیستی کشور با رد تمام اخبار در خصوص ارتباط خریدار خودروی احمدی‌نژاد با فردی که در بانک صادرات اختلاس کرده است، گفت: خودرو رئیس‌جمهور در یک مناقصه کاملاً شفاف به فروش رسیده است.

اختلاس ارتباطی با خریدار خودروی رئیس جمهور ندارد
احمد اسفندیاری، سرپرست سابق سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس«توانا» با بیان اینکه ‌برخی از رسانه‌ها و افراد با مطرح کردن اخبار غیر واقعی قصد دارند خدمات و اقدامات دولت و افراد را زیر سوال ببرند، گفت:‌یکی از اخبار کذبی که از ابتدایی فروش خودرو رئیس جمهور وجود داشت بحث خریدار این خودرو بود به طوری که بارها و بارها اعلام شده بود که این فرد به علت کار خیر اقدام به خریداری این خودرو کرده است.

وی در خصوص خریدار خودرو رئیس جمهور اظهار داشت: فردی که ماشین 504 قدیمی دکتر احمدی‌نژاد را خریداری کرده است فردی خوزستانی و به نام " دشتی" است و هیچ ارتباطی با افراد و یا فردی که در بانک صادرات اختلاس کرده است، ندارد.

اسفندیاری اضافه کرد:‌ سازمان بهزیستی هنگام فروش خودرو رئیس جمهور یک مزایده کاملاً‌ شفاف برگزار کرد و افراد متفاوتی از کشورهای مختلف در این مزایده شرکت کردند.

سرپرست سابق سازمان بهزیستی کشور ادامه داد:‌ در نهایت خودرو رئیس جمهور در یک نمایشگاه خودروهای کلاسیک در منطقه آزاد اروند با قیمت 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش رسید.

وی تأکید کرد: سازمان بهزیستی تمام اسناد و چک‌های متعلق به فروش خودرو رئیس جمهور را نگهداری کرده و هیچ شک و شبهه‌ای در خصوص فروش این خودرو وجود ندارد.

به گزارش توانا، در اسفندماه سال گذشته دکتر احمدی‌نژاد خودرو قدیمی 504 خودرو را جهت کمک به ساخت مسکن معلولان و مددجویان به سازمان بهزیستی اهدا کرد و این سازمان نیز در یک مزایده اقدام به ثبت نام و در نهایت فروش این خودرو کرد.

بر این اساس در آخرین روزهای اسفندماه فردی به نام دشتی که اهل خوزستان و در تجارت و انبوه سازی فعال است خودروی رئیس جمهور را خریداری کرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول