اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد:

ساماندهی خطوط مینیبوس‌رانی در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در بازدید از پروژه های ترافیکی جنوب تهران گفت: خطوط مینی‌بوس‌رانی در جنوب تهران ساماندهی می‌شود.

ساماندهی خطوط مینیبوس‌رانی در جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز سید مهدی حسینی ضمن بازدید از روند اجرای پروژه‌های ترافیکی در جنوب تهران اعلام کرد: با توجه به اینکه بیشترین حجم خط مینی‌بوس‌رانی به ویژه شهرک‌های اقماری در جنوب تهران وجود دارد، سعی داریم این خطوط را ساماندهی کنیم. 
قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: در این راستا همچنین تلاش می‌کنیم تا نسبت به نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل شهری نیز اقدام کنیم.
حسینی همچنین با حضور در جلسه نظارت دوره ای بر عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 15 در این نشست ضمن ابراز رضایت از عملکرد این حوزه و قدردانی از تلاش‌های شهردار، معاون حمل و نقل و ترافیک و سایر دست‌اندرکاران یادآور شد: در بازدیدی که از پروژه‌های در دست اجرای منطقه در این حوزه داشتیم، عملکرد مثبت منطقه نمود خوبی داشت به طوریکه تمام کارشناسان مرکز عملکرد منطقه را خوب ارزیابی کردند. 
وی یادآور شد: اصلاح ایستگاههای خط دو BRT در منطقه به لحاظ گودبرداری، سطح آسفالت و طرح اجرا شده، اقدام بسیار خوب و مثبتی است که پیشنهاد می‌کنیم پس از بررسی‌های لازم در سایر مناطق هم اجرایی شود. 
قائم مقام حوزه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین بر لزوم اجرای مدیریت واحد پایانه خاوران اشاره کرده و خاطرنشان شد کار مطالعاتی در این زمینه انجام شود تا عملیات اجرایی در دستور کار سال آتی قرار گیرد.  
شهردار منطقه 15 نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد حوزه ترافیک منطقه ارائه کرده و خواستار اجرای مواردی نظیر زیباسازی ایستگاه BRT خاوران در زمینه نصب نرده و سایه بان، تسریع در عملیات بزرگراه امام علی (ع) و بعثت، توسعه پایانه خاوران و اجرای مدیریت واحد در این پایانه شد. 
معاونان، مدیران، روسا، کارشناسان ادارات کل، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردرای تهران از مرکز کنترل ترافیک، پایانه خاوران، باغ راه خاوران، ایستگاه BRT تقاطع‌های غیر همسطح بزرگراه امام علی، مرکز آموزش ترافیک، پایانه‌های ثامن‌الحجج و والفجر و خط 6 مترو بازدید کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول