اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق کردستان خبرداد:

کاهش 18 مگاواتی پیک مصرف برق در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از کاهش 18 مگاواتی پیک مصرف برق در مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

کاهش 18 مگاواتی پیک مصرف برق در کردستان
محمدمصطفی نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: پیک بار شبانه در مرداد ماه سال گذشته 399 مگاوات بود که امسال این میزان به 381 مگاوات کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه‌ها سبب شد که مدیریت مصرف حامل‌های انرژی به دست خود مردم برسد، افزود: مصرف حامل‌های انرژی به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان به همکاری مردم استان با صنعت برق اشاره کرد و گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد همکاری صمیمانه همشهریان در سطح استان بوده‌ایم و این منجر به کاهش محسوس مصرف شده است.
وی بیان کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از 35 هزار مشترک جدید به شبکه برق استان اضافه شده است.
نجفیان ادامه داد: با وجود این تعداد مشترک برق، مصرف برق در ساعات اوج به ویژه در گرم‌ترین فصل سال کاهش 81 مگاواتی پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان تصریح کرد: تاکنون خاموشی خاصی در سطح استان به دلیل کمبود نیروی برق نداشته‌ایم.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق استان کردستان ابراز امیدواری کرد: با رعایت الگوی مصرف توسط مردم و به ویژه ادارات سطح استان، این میزان مصرف نیز کاهش یابد و شاهد تداوم روند کاهش مصرف برق در سطح استان باشیم.

* ایجاد واحد میز خدمت در شرکت برق کردستان
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق استان کردستان در ادامه گفت: به منظور دستیابی آسان و سریع شهروندان به خدمات و نیز  ارائه خدمات به موقع و موثر به مشترکین و تکریم ارباب رجوع، واحد میز خدمت در ستاد و مدیریت های تابعه شهرستان‌های شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان راه‌اندازی شد. 
نجفیان ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه، دریافت مدارک و درخواست‌های مراجعین، انجام امور و در خواست‌های متقاضیان در صورت امکان و اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا ارائه خدمت نهایی به مراجعین و دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین از جمله شرح وظایف این مسئول این واحد است.
وی عنوان کرد: واحد خدمت در ابتدای درب ورودی شرکت مستقر می‌شود و ارباب رجوع پس از مراجعه به مسئول آن در محل انتظار مستقر می‌شوند و خدمت خود را از طریق این واحد و بدون مراجعه حضوری به واحدهای مربوطه دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول