اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

علت‌ آغاز دور چهارم‌ سفرهای استانی از اردبیل؛

ادای دین احمدینژاد به مردم اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور علت آغاز دور چهارم سفرهای استانی از اردبیل را دین خود به مردم این استان عنوان کرد.

ادای دین احمدینژاد به مردم اردبیل
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به اردبیل، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه اردبیل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دلبستگی بنده و ملت ایران به استان اردبیل عمیق و ماندگار است، گفت: هویت و تاریخ امروز ما و عظمت امروز ما در سطح بسیار بالا مرهون فداکاری‌ها و مجاهدت‌های مردم اردبیل است.

وی افزود: مردم استان اردبیل مردمی هستند که با هوشیاری پرچم تبعیت از اهل بیت را برافراشته و پای آن مجاهدت کردند و ایران امروز را پایه‌گذاری کردند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم استان اردبیل در دوره انقلاب با خصلت‌های برجسته در مسیر حرکت کرده و مجاهدت کردند، تصریح کرد: مردم اردبیل همواره در تمام عرصه‌ها هوشمندانه و آماده در صحنه‌ها حاضر شدند و محدودیت‌های تاریخی خود را به درستی ایفا کردند.

احمدی‌نژاد علما، روحانیون و مردم اردبیل را موجب افتخار ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: در این خطه انسان‌های شایسته به بشریت تقدیم شدند.

وی تصریح کرد: امروز اردبیل در مسیر ساختن و پیشرفت و آبادانی حرکت می‌کند.

رئیس جمهور با اشاره به دلیل انتخاب اردبیل به عنوان نخستین استان برای انجام دور چهارم سفرهای استانی تاکید کرد:‌ دینی از اردبیل بر گردن بنده بود که این استان را برای اولین سفر انتخاب کردیم تا هم عرض ادبی داشته باشیم و هم کارها را جمع کنیم. تا کار نیمه تمامی باقی نماند.

احمدی‌نژاد گفت: در سفر به اردبیل مصوبات را بررسی خواهیم کرد تا در پایان دولت دهم شاهد باشیم که اردبیل در جایگاه شایسته خود قرار گرفته است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول