اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان‌شرقی:

تولیدات کشاورزی با ثبات سیاسی در ارتباط مستقیم است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان‌شرقی گفت: تولیدات کشاورزی و استقبال در این زمینه با ثبات سیاسی در ارتباط مستقیم است.

تولیدات کشاورزی با ثبات سیاسی در ارتباط مستقیم است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد رضایی عصر امروز در دیدار اعضای نظام مهندسی و کشاورزی آذربایجان‌شرقی با استاندار بر اهمیت نقش تشکل‌های نظام مهندسی در زمینه بخش کشاورزی تاکید کرد.
وی یادآور شد: بخش کشاورزی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در زمینه غذایی و اجتماعی بوده و نظام مهندسی کشاورزی نیز در این راستا از اهمیت خاصی برخودار است.
رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان‌شرقی گفت: مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد بر امر تولید محصولات کشاورزی که در زمینه مسائل سیاسی نیز دارای اهمیت است، توجه و نظارت خاصی دارد.
وی، تولیدات کافی محصولات کشاورزی را در زمینه ایجاد ثبات سیاسی موثر ارزیابی کرد و اظهار کرد: بر‌اساس این اهمیت نظام مهندسی کشاورزی استان نیز توجه و حمایت خاصی از تولیدکنندگان دارد.
رضایی با تاکید بر اهمیت بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با توجه به کوچک بودن اراضی کشاورزی حضور در بازار و فروش محصولات به نحو مطلوب صورت نمی‌گیرد.
عضو هیئت رئیسه نظام مهندسی کشاورزی استان اضافه کرد: بازاریابی و بازرگانی از جمله ظرایفی است که در حال حاضر سیستم جامعی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان برای بازاریابی وجود ندارد.
 انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول