اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

زندگینامه «علامه محمدحسن نجفی» معروف به صاحب جواهر منتشر شد

خبرگزاری فارس: سیدعلی کاشفی خوانساری از انتشار تازه‌ترین اثر خود با عنوان زندگینامه «علامه محمدحسن نجفی» خبر داد.

زندگینامه «علامه محمدحسن نجفی» معروف به صاحب جواهر منتشر شد
سیدعلی کاشفی خوانساری، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان و شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص تازه‌ترین اثر منتشر شده و زیر چاپ خود، اظهار داشت: چند ماه گذشته نگارش مجموعه دو جلدی «تاریخ مطبوعات کودکان و نوجوانان در دوره انقلاب اسلامی» به اتمام رسید و ان را برای چاپ و انتشار به مرکز تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) سپردم.
وی اضافه کرد: تاکنون «مرکز تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)» مجموعه دو جلدی «تاریخ مطبوعات کودکان و نوجوانان در دوره انقلاب اسلامی» را منتشر نکرده است که امیدوارم در آینده نزدیک منتشر و روانه بازار نشر شود.

کاشفی خوانساری در خصوص اثر منتشر شده خود، بیان کرد: در گذشته نگرش کتاب زندگینامه «علامه محمدحسن نجفی» معروف به صاحب جواهر به اتمام رسیده بود که آن رار برای گروه سنی نوجوان به انتشارات مدرسه سپردم.

نویسنده کتاب «پدربزرگ، بزغاله و مرد پابرهنه» در پایان، گفت: هم‌اکنون متوجه آن شدم که انتشارات مدرسه زندگینامه «علامه محمدحسن نجفی» را منتشر و روانه بازار نشر کرده است.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول