اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

بادامچیان: باید به سمت انتخابات آزاد و سالم حرکت کنیم

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حزب مؤتلفه گفت: ما گفت‌وگویهای همگرایی در اضلاع اصولگرایی را دنبال کرده و پیش‌نویس‌های برنامه دشمنان را نیز در انتخابات آینده رصد میکنیم. ما باید به سمت انتخابات آرام،‌ آزاد و سالم حرکت کنیم.

بادامچیان: باید به سمت انتخابات آزاد و سالم حرکت کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس، ‌اسدالله بادامچیان قائم‌مقام حزب مؤتلفه طی سخنانی در پایان نشست دبیران این حزب، ‌به عمق موج بیداری در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: ‌اشغال سفارت رژیم صهیونیستی و اخراج دیپلمات‌های اسراییلی نقطه عطف در مبارزات مردم مصر و منطقه است و می‌تواند به عنوان انقلاب دوم مردم مصر به ثبت رسیده و آثار وجودی خود را در نهضت‌های اسلامی منطقه بر جای گذارد.

وی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان و طرح مردم‌سالاری دینی به عنوان یک الگو برای کشورهای اسلامی را مهم خواند و افزود: ‌اکنون وقت آن رسیده ‌که ‌مردم‌سالاری دینی را به عنوان یک نظریه کارآمد در باب فلسفه سیاسی تئوریزه کنیم و به انقلابیون تشنه منطقه که به دنبال یک الگویی اسلامی می‌گردند، ارائه دهیم.

نماینده‌ ‌تهران در مجلس شورای اسلامی‌ افزود: نفوذ اندیشه مردم‌سالاری دینی در میان نخبگان و انقلابیون منطقه زمینه اسلامی شدن نظام‌های کنونی در جهان عرب و جهان اسلام را مهیا می‌کند. انقلابیون از هم‌اکنون باید به دنبال نهاد‌سازی جدید در سازمان حکومتی خود باشند.

بادامچیان نشست بیداری اسلامی و نیز اجلاس مجمع جهانی اهل بیت (ع) را فرصتی برای طرح اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) در باب فلسفه سیاسی اسلام دانست و تاکید کرد: نشست بیداری اسلامی و نیز مجمع جهانی اهل بیت (ع) باید یک کارگروه مستقل متکفل، متبین و روشنگری پیرامون مردم‌سالاری دینی شود. همچنین ابعاد نظری مردم‌سالاری دینی در این دو همایش مورد بحث همه جانبه قرار گیرد و مرز آن با تئوری‌های رقیب به ویژه لیبرال دموکراسی غرب معلوم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره ‌‌کشف اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در سستم بانکی خاطرنشان کرد: ‌از بازرسین کل کشور که این تخلف را کشف کردند، باید تشکر کرد.

قائم‌مقام دبیر‌کل حزب مؤتلفه ‌افزود: نهادهای نظارتی در سال جهاد اقتصادی باید مراقبت‌های خود را افزایش دهند تا حقوق بیت‌المال ضایع نشود. به عقیده ما تخلف مالی مورد نظر نوعی اخلال در نظام اقتصادی کشور است.

بادامچیان تصریح کرد: همه‌ مسئولان در قوای کشور دغدغه‌ صیانت از بیت‌المال را دارند، دشمنان و منحرفین و سود پرستان نیز همواره در پی مقاصد پلید هستند. این تجربه باید موضوع مبارزه با فساد را با شدت بیشتر و قاطعانه در پی داشته باشد، ما امیدواریم قضات شجاع با دادن رای شجاعانه و محاکمه سریع در خشکاندن ریشه مفاسد و جریان‌های انحرافی در کشور تاثیر جدی داشته باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درمورد جمع‌بندی فعالیت‌های حزب در 6 ماهه دوم سال پیرامون انتخابات گفت: ما گفت‌وگوی‌های همگرایی در اضلاع اصولگرایی را دنبال کرده و پیش‌نویس‌های برنامه دشمنان را نیز در انتخابات آینده رصد می‌کنیم. ما باید به سمت انتخابات آرام،‌ آزاد و سالم حرکت کنیم.

بادامچیان اضافه کرد: ‌باید فضای نقد سالم گسترده‌تر شود تا در آن فضا مجموعه‌ عملکرد موفق مجلس هشتم در پاسخ به نیازهای مردم ارزیابی شود و از این رهگذر یک مجلس خوب‌تر و پاسخگو‌تر به مطالبات مردم و مقام معظم رهبری ‌با رای آگاهانه در انتخابات مجلس نهم ساماندهی شود.

وی در پایان تصریح کرد: طبیعی است که در 6 ماهه دوم سال به سمت تعیین معیارها و مصداق‌ها پیش می‌رویم. ما در تعیین معیارها منشور وفاق اصولگرایی را داریم که چراغ راه آینده ماست.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول