اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان ماه در قم؛

همایش ملی جهاد اقتصادی برگزار میشود

خبرگزاری فارس: همایش ملی جهاد اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها آبان ماه سال جاری در دانشگاه پیام نور قم برگزار می‌شود.

همایش ملی جهاد اقتصادی برگزار میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدمهدی گرجیان ظهر امروز در نشست خبری این همایش ابراز داشت: هدف از برگزاری همایش جهاد اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها استفاده و به‌کارگیری اندیشه‌ها و ایده‌های افراد متخصص در زمینه‌های اقتصادی توسط مسئولان جامعه است.
وی با ارائه گزارشی از فعالیت دبیرخانه این همایش گفت: تاکنون 32‌چکیده مقاله از دانشگاه‌های مختلف کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده است که صاحبان مقالات تا 15 مهرماه فرصت دارند اصل مقالات را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
رئیس همایش ملی جهاد اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها گفت: این همایش به چالش‌های اقتصادی و پیش‌بینی مشکلات آینده کشور با بهره‌گیری از اندیشه‌های متخصصین خواهد پرداخت که نتایج آن برای اجرا به مسئولین داده خواهد شد.
وی ادامه داد: در این همایش از وضعیت نامنسجم اقتصادی پس از سال‌ها در کشور سخن گفته خواهد شد که در آن کارگزاران اصلی کشور مورد خطاب قرار می‌گیرند.
گرجیان محورهای همایش را سیاسی‌ امنیتی، اقتصادی صنعتی، فرهنگی  اجتماعی، آموزشی تربیتی، بهداشتی درمانی، فقهی حقوقی و فناوری اطلاعات اعلام کرد و اظهار داشت: بحث هدفمندی یارانه‌ها بحثی فراگیر است و در اجرای آن باید به آسیب‌ها و نیازها توجه ویژه و صحیح بشود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول