اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس سازمان جوانان هلال احمر در گفت‌و‌گو با فارس:

قلک‌های مهربانی برای کودکان سومالی به مدارس کشور میآیند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جوانان هلال احمر از اجرای طرح قلک‌های مهربانی برای کودکان سومالی در مدارس سراسر کشور با بازگشایی مدارس از 3 تا 7 مهر خبر داد.

قلک‌های مهربانی برای کودکان سومالی به مدارس کشور میآیند
محمد جعفریان در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، اظهار داشت: همزمان با بازگشایی مدارس دانش آموزان سراسر کشور در طرح جهادی قلک‌های مهربانی برای کودکان سومالی شرکت می‌کنند.

وی افزود: این روزها کشور مصیبت زده سومالی شاهد یکی از دردناکترین بحران‌های انسانی است که بر اثر خشکسالی و بروز قحطی جان میلیون‌ها سومالیایی‌ خصوصاً کودکان در معرض تهدید قرار گرفته است.

جعفریان ادامه داد: در این راستا سازمان جوانان هلال احمر با همکاری و مشارکت شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی متشکل از سازمان دانش‌آموزی، سازمان بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور، معاونت پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش که متولی دانش آموزان سراسر کشور است برای کمک به قحطی زدگان سومالی ضمن بهره مندی از ظرفیت‌های وسیع جامعه دانش آموزی با نظر به نزدیکی ایام بازگشایی مدارس در مهر طرح جهادی "قلک‌های مهربانی برای کودکان سومالی" را اجرا می‌کند.

وی گفت: در این طرح دانش آموزان سراسر کشور در هفته نخست مدارس از تاریخ 3 تا 7 مهر با آوردن قلک‌ها و کمک‌های نقدی خود به مدارس و واریز آن به حساب ویژه کمک به کودکان سومالی به شماره 99999 جمعیت هلال احمر نزد بانک ملی ایران به یاری کودکان گرسنه سومالی می‌شتابند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر خاطرنشان کرد: با عنایت به گستردگی طرح و انتظار عمومی جامعه از جمعیت هلال‌احمر به عنوان متولی جمع آوری مناسب کمک‌ها به قحطی زدگان سومالیایی در تمام استان‌ها با محوریت جمعیت هلال احمر، کارگروه ویژه‌ای برای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و امکانات لازم را برای استفاده حداکثری از ظرفیت این طرح  تشکیل می‌شود.
انتهای پیام/ش
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول