اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

60 درصد پذیرفته‌شدگان آزمون حق‌تکلیفی ابلاغ تدریس میگیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:60 درصد از پذیرفته‌شدگان آزمون حق‌تکلیفی آموزش و پرورش خراسان رضوی، امسال ابلاغ 24ساعت تدریس می‌گیرند.

60 درصد پذیرفته‌شدگان آزمون حق‌تکلیفی ابلاغ تدریس میگیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدتقی فخریان ظهر امروز در نشست خبری پروژه مهر و سال تحصیلی جدید اظهار داشت: پس از تشکیل کارگروه‌های پنج‌گانه پروژه مهر در اردیبهشت ماه، تعیین تکلیف نیروهای نهضت سوادآموزی و حق‌التدریس در اولویت قرار گرفت.
فخریان افزود: سه هزار و 500 نفر در این آزمون شرکت کردند و نزدیک به 60 درصد از شرکت‌کنندگان پذیرش شدند و استان خراسان رضوی با بیشترین آمار قبولی نسبت به سایر استان‌ها حائز مقام اول شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: ساماندهی نیروهای انسانی انجام شد و نیروها در هفت قطب با توجه به بومی‌بودن جایگزین شدند.
فخریان گفت: گروه دوم برای ساماندهی، نیروهای سرباز معلمان بودند که نزدیک به 520 نفر سرباز معلم شناسایی شده، آموزش‌های دوره ضمن خدمت را فرا گرفتند و از اول مهرماه به مناطق دوردست و محروم استان با توجه به کمبودهای مناطق اعزام می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: استان خراسان رضوی به لحاظ پهناور بودن، در بخش نقل و انتقال فرهنگیان تدابیر لازم را برنامه‌ریزی کرده است و در این راستا، نقل و انتقالات عادی و اضطراری را برای نیروهای متقاضی و با در نظر گرفتن شرایط خاص انجام دادیم.
فخریان اظهار داشت: نتیجه نقل و انتقالات اضطراری فرهنگیان متقاضی جابجایی در اواخر شهریورماه اعلام می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: برای ساماندهی فضاهای آموزشی امسال 640 کلاس درس به مجموع کلاس‌های مدارس استان خراسان رضوی اضافه شد.
فخریان با بیان اینکه از این تعداد کلاس اضافه شده، 75 پروژه دولتی،46 پروژه در شماره پروژه‌های مشارکتی با استانداری و دولت قرار می‌گیرند، افزود: 54 پروژه مربوط به حمایت و کمک‌های خیرین استان خراسان رضوی است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به پنج برابر شدن بودجه کشوری نوسازی و تجهیز مدارس اشاره کرد و گفت: در بخش کمک‌های خیرین هم به نوسازی و تجهیز مدارس نیز افزایش و جذب اعتبار خوبی داشتیم.
فخریان گفت: مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان خراسان رضوی، به اداره‌کل آموزش و پرورش قول اجرای 178 پروژه نوسازی و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی را تا آغاز مهر ماه سال جاری داده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول