اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد:

نصب 190 علمک گاز در چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: 190 علمک گاز در یک سال اخیر در سطح شهر نصب و حدود 400 ظرفیت اشتراک‌پذیری ایجاد شده است.

نصب 190 علمک گاز در چالدران
به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های گازرسانی اظهار داشت: تعداد اشتراک‌پذیری در بخش‌های مختلف در یک سال اخیر به 507 مورد رسیده است.
وی افزود: تعداد خانوارهای شهری شهرستان چالدران طبق سرشماری سال 85 برابر با 3 هزار و 412 خانوار است که بنا به اعلام شرکت گاز این شهرستان 4 هزار و 322 خانوار شهری از طرف شرکت گاز شهرستان اشتراک‌پذیری شده است.
به گفته قلی‌پور افزود: در پایان سال تعداد مشترکان این اداره به عدد 4 هزار و 103 مورد رسیده است که از این تعداد 3 هزار و 387 مورد در بخش خانگی، 714 مورد در بخش تجاری، اداری و خدمات و دو مورد در بخش صنایع اشتراک‌پذیری شده‌اند.
این مسئول افزود: از مشترک‌پذیری‌های انجام شده در طول سال 42 مورد از مشترکان عضو در کمیته امداد و بهزیستی به صورت رایگان اشتراک‌پذیری شده‌اند.
وی اضافه کرد: در سطح شهر حدود 14 کیلومتر حفره خالی فاقد شبکه گاز وجود دارد.
این مسئول بیان کرد: تا پایان سال 89 حدود هشت کیلومتر کار شده که مابقی نیز در سال 90 به اتمام می‌رسد.
فرماندار چالدران همچنین از آغاز گازرسانی به روستاهای با جمعیت بالا از سال 89 خبر داد و گفت: در سال 89 عملیات اجرایی چهار روستا به نام‌های قوشابلاغ بالا و پایین، گل اشاقی و سعدل نیز با انتخاب پیمانکار آغاز شده است و در سال 90 به بهره‌برداری می‌رسد.
در شهرستان چالدران هم اکنون 4 هزار و 322 خانوار با استفاده از 2 هزار و 600 علمک گاز از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول