اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان مطرح کرد:

ساماندهی نیروی انسانی اصلی ترین ماموریت پروژه مهر است

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اصلی‌ترین ماموریت در راستای پروژه مهر، ساماندهی نیروی انسانی است که نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه نظام تعلیم و تربیت دارد.

ساماندهی نیروی انسانی اصلی ترین ماموریت پروژه مهر است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی ظهر امروز در حاشیه همایش یک روزه روسای آموزش و پرورش سراسر استان با اشاره به آخرین دستورالعمل‌ها و تصمیمات وزارت آموزش و پرورش که در قالب پروژه مهر، اظهار داشت: هدف از اجرای پروژه مهر، تغییر نگرش برای ایجاد تحول و کارآمدی بیشتر در حوزه تعلیم و تربیت است که با تکیه بر مولفه‌های موثر و بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری بتوان فضایی مناسب و مستعد پرورش استعدادها  را فراهم کرد.
وی افزود: اصلی‌ترین ماموریت در راستای پروژه مهر، ساماندهی نیروی انسانی است که نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه نظام تعلیم و تربیت دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، استفاده صحیح از نیروی انسانی و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت‌های موجود را بستر تحقق اهداف آموزش و پرورش دانست که در دوره جدید با نگرش تحول بنیادین در حال عملیاتی شدن است.
این مقام مسئول ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه مهر، با بیان توصیه‌های اجرایی، از روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش خواست در فرصت باقیمانده تا بازگشایی مدارس، اقدامات لازم را در خصوص اجرای شایسته و دقیق موارد مطرح شده داشته باشند.
آخوندی در همین راستا با اشاره به طرح یک نوبته کردن مدارس، تاکید کرد: این طرح به عنوان یک اقدام مهم در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است که در بخش ابتدایی، تاکنون بیش از 85 درصد مدارس ابتدایی استان یک نوبته شده‌اند که این امر نقش بسزایی در ارتقای کیفیت تحصیلی در این مقطع حساس دارد.
وی اضافه کرد: در بخش راهنمایی و متوسطه نیز برابر ارزیابی وزارت آموزش و پرورش، استان هرمزگان با 67.5 درصد در موقعیت متوسط قرار داد.
به گفته آخوندی، طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه نیز به عنوان یکی از محورهای تحول‌گرا در آموزش و پرورش نیازمند برنامه ریزی عالمانه در راستای تحقق اهداف راهبردی است که این مهم در سایه مشارکت جمعی، برای سال جدید تحصیلی اجرایی خواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه "حسن رضایی" را به سمت قائم مقام و معاون هماهنگی و "علیرضا فولادی" را به سمت معاون برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش معرفی کرد.
آخوندی، ضمن بیان قابلیت‌های این دو مسئول با اشاره به ضرورت ساماندهی امور، در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار داشت: جایگاه حوزه مدیریت و تحرک و پویایی آن در فرایند کار بسیار مهم و حائز اهمیت است که این امر در روانسازی و پیشبرد برنامه‌های پروژه مهر نقش کلیدی دارد.
وی تصریح کرد: با تثبیت مدیریت این دو جایگاه و معرفی افراد توانمند جهت تصدی آن، انتظار می‌رود امور محوله با همکاری و همیاری تمام ارکان مدیریتی آموزش و پرروش خصوصا روسای مناطق و نواحی از کارآمدی و پویایی بیشتری برخوردار باشد.
گردهمایی یک روزه روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان هرمزگان با محوریت برنامه‌های پروژه مهر، در محل باشگاه فرهنگیان استان برگزار شد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول