اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج هنرمندان کشور:

اتحادیه جهانی هنرمندان مسلمان تشکیل میشود

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج هنرمندان کشور در جمع مسئولان کانون‌های بسیج هنرمندان خراسان رضوی از تشکیل اتحادیه هنرمندان مسلمان خبر داد.

اتحادیه جهانی هنرمندان مسلمان تشکیل میشود
حسین حسن‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در حاشیه این جلسه اظهار داشت: گروه‌های تربیت و تعالی در ساختار و سازمان کل بسیج مستضعفین تشکیل می‌شود و امور تربیتی و معرفت و بصیرت‌افزایی بسیجیان به شکل جدی اجرایی می‌‌شود.
حسن‌نژاد با بیان اینکه به همه افراد شاخص و گروه‌های اصولگرا احترام می‌گذاریم، تاکید کرد: راهبردهای ولایت ملاک و میزان ماست.
جانشین سازمان بسیج هنرمندان کشور افزود: مقام معظم رهبری بسیاری از اوقات علاوه بر هدف‌گذاری، راهکارها و نقدهای اجرایی ویژه‌ای در عرصه‌های فرهنگی و هنری دارند.
جانشین سازمان بسیج هنرمندان کشور با اعلام اینکه موسیقی قرآن الهام بخش است، افزود: حدود 1400 سال است که موسیقی اذان همه روزه از گلدسته‌های مساجد به گوش ‌می‌رسد، اما هیچ‌وقت خسته‌کننده نیست.
این مقام مسئول بسیج هنرمندان کشور اظهار داشت: پرهیز از افراط و تفریط‌ها، رعایت اعتدال و درنظر گرفتن اقتضائات گروه‌های هنری می‌بایست در اجرای امور آموزشی برای هنرمندان مورد توجه قرار گیرد.
حسن‌نژاد هدف ازبرگزاری این جلسه توجیهی یک روزه را با حضور مسئولان کانون‌های بسیج هنرمندان خراسان رضوی نظام تربیتی بسیج هنرمندان و راهبردهای آموزشی و حمایتی هنرمندان عنوان کرد.
جانشین سازمان بسیج هنرمندان کشور مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان را درسال جاری، پیگیری تصویب و راه‌اندازی دانشگاه هنر بسیج هنرمندان و تشکیل اتحادیه هنرمندان جهان اسلام که در سفرهای لبنان و سوریه، خرداد و تیرماه
امسال آغاز شد، عنوان کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول