اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت چوگان استان اصفهان:

خودمان باید به فکر پیشرفت چوگان باشیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت چوگان استان اصفهان گفت: بچه‌های چوگان اصفهان باید خودشان به فکر پیشرفت ورزش چوگان باشند و نگاهی به کمک‌های اداره تربیت‌بدنی نداشته باشند.

خودمان باید به فکر پیشرفت چوگان باشیم
محمد رضا عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هنوز تفاهم‌نامه هیئت چوگان استان اصفهان با اداره کل تربیت بدنی این استان به امضا نرسید و برای اعزام ورزشکاران این هیئت به رقابت‌های چوگان حمایت خوبی از آنها به عمل نمی‌آید.
وی با بیان اینکه در چهارم مهر ماه اردوی تیم چوگان بانوان هیئت چوگان استان اصفهان برای شرکت در هفته کرامت شروع می‌شود، تصریح کرد: رقابت‌های چوگان هفته کرامت که برابر است با نخستین روز میلاد حضرت معصومه (س) در تهران انجام می‌شود.
رئیس هیئت چوگان استان اصفهان با اشاره به سه جانبه بودن رقابت‌های چوگان هفته کرامت، تاکید کرد: در این مسابقات تیم‌های چوگان تهران و قزوین نیز شرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: پس از طی اردو‌های چهار روزه بانوان چوگان استان اصفهان، در روز هفتم رقابت‌های اصلی آغاز می‌شود که این مسابقات حدود یک هفته به درازا می‌کشد.
عابدی ادامه داد: تیم چوگان تهران از حمایت فدراسیون برخوردار است ولی برای هیئت چوگان استان اصفهان هنوز حمایت کننده خوب مالی پیدا نشده است.
وی در مورد برنامه هیئت چوگان استان اصفهان در شهریور ماه با بیان اینکه برنامه‌های این هیئت در چند روز آینده تمرینات مستمر چوگان به وسیله ورزشکاران هیئت است، افزود: در تاریخ شهریور ماه نیز رقابت‌های چوگان دوره‌ای را پبش‌رو داریم.
رئیس هیئت چوگان استان اصفهان اضافه کرد: رقابت‌های چوگان دوره‌ای یک رقابت تک حذفی است که بین خود ورزشکاران هیئت چوگان استان اصفهان صورت گرفته و شش تیم چوگان این هیئت با یکدیگر به رقابت‌ می‌پردازند.
وی جایزه رقابت‌های دوره‌ای چوگان استان اصفهان را بیشتر وسایل ورزشی ویژه چوگان عنوان کرد و افزود: در تهران نیز جام مشابهی به نام جام سرهنگ سرعت پور وجود دارد.
عابدی در مورد برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری چوگان هیئت استان اصفهان گفت: پایان شهریورماه دوره‌‌های داوری و مربیگری در دو نوبت پنج روزه در ورزشگاه بزرگ برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول