اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

چمران سکوت کرد

انتقاد احمدینژاد از توزیع بن 500 هزار تومانی بین اعضای شورای عالی استان‌ها

خبرگزاری فارس: مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به انتقاد پروین احمدی‌نژاد مبنی بر توزیع 500 هزار تومان بن بین اعضای شورای عالی استان‌ها، سکوت کرد.

انتقاد احمدینژاد از  توزیع بن 500 هزار تومانی بین اعضای شورای عالی استان‌ها
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس؛ پروین احمدی‌نژاد در چهارصدو سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در نطقی خارج از دستور گفت: درست است که بودجه‌ها در شهرداری تفکیک شده است ولی شورای شهر به طور کلی به دنبال این است که برای مردم رفاه ایجاد شود. اما طبق یک خبر موثق شنیده‌ام  پنجشنبه هفته گذشته در جلسه شورای عالی استان‌ها بین اعضای شورا که هر یک از آنها نماینده یک شهر از کشور هستند، 500 هزار تومان بن توزیع شده است.

وی با بیان اینکه پولی که برای تهران است باید در همین شهر هزینه شود، ادامه داد:  نمی‌توانیم از بودجه شهرداری به صورت نقدی یا غیرنقدی  برای جای دیگری استفاده کنیم؛ این موضوع را قانون،‌عقل و عرف می‌گوید.

احمدی‌نژاد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قطع درختان در بزرگراه چمران باز هم اتفاق افتاده اما حتی اگر این درختان جابجا هم شده باشند علت آن مشخص نیست و باید پیگیری شود.

محمدهادی ایازی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نیز در این باره گفت: بنده در جریان این موضوع نیستم اما قبلا چنین اتفاقی که در ارتباط با جابه جایی درختان سوزنی برگ بوده است رخ داده است.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران خطاب به احمدی‌نژاد گفت این موضوع را به صورت کتبی به شورای شهر ارائه دهید.

محمد تقوی معاون حقوقی شهرداری تهران بعد از اتمام اظهارات اعضای شورا خواستار شد تذکراتی که قرار است در شورا مطرح کنید، به شهرداری نیز اعلام کنید تا پاسخ آن را به صورت کتبی به شورای شهر بدهیم. در واقع به این طریق فرصت توضیح به شهرداری داده خواهد شد.

وی به موضوع مطرح شده هفته گذشته در شورای شهر اشاره کرد و گفت: آنچه رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورا درباره تخلفات چند ساختمان در منطقه 3 عنوان کرده بودند، لازم به توضیحاتی بوده است.

حمزه شکیب رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تهران خطاب به تقوی گفت: دو هفته گذشته بنده به شما گفته بودم که با چند گشت در منطقه 3 با مواردی برخورد کرده‌ایم که می‌خواهم آن را در شورا مطرح کنم.

بر این اساس با وی پیش از شروع جلسه شورا قرار ملاقاتی گذاشتیم ولی وی در آن جلسه حضور نیافت.

وی افزود: سه‌شنبه هفته آینده مدارک خود را می‌آورید شما نیز آنچه با خود دارید بیاورد تا مردم قضاوت کنند.

شکیب با بیان اینکه شترسواری دولا دولا نمی‌شود گفت: ساختمانی که باید 4 طبقه ساخته می‌شده، 5 طبقه شده یا 9 طبقه 11 طبقه افزایش یافته است. اینها مواردی است که با یک گشت ساده در مناطق می‌توان به آنها پی برد.

وی ادامه داد: در عین حال به جای اینکه این موضوع رادر جلسه غیرعلنی مطرح کنیم در جلسه علنی شورا به آن می‌پردازیم.

چمران نیز گفت:‌از شهردار منطقه 3 نیز می‌خواهیم در این جلسه حضور یابد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول