اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

ذوب‌آهن از کره جنوبی امیدوار برمیگردد

خبرگزاری فارس: تیم ذوب‌آهن برای اینکه برای دومین سال متوالی به جمع تیم‌های برتر نهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، چاره‌ای به جز نتیجه گرفتن در برابر تیم سامسونگ کره ندارد.

ذوب‌آهن از کره جنوبی امیدوار برمیگردد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم ذوب‌آهن در نخستین بازی این مرحله به دیدار تیم سامسونگ کره می‌رود.
شاگردان منصور ابراهیم زاده لیگ را نسبتا خوب آغاز کرده‌اند و برای این بازی حساس آماده هستند، البته نمایش ذوب آهن در بازی مقابل پرسپولیس چندان چنگی به دل نمی‌زد که شاید یک دلیل آن عدم حضور قاسم حدادی‌فر در مرکز زمین این تیم باشد، موضوعی که به احتمال زیاد در کره جنوبی هم خط هافبک ذوب آهن را آزار می‌دهد.
دیدار ذوب آهن و سامسونگ به نوعی حساس‌ترین دیدار این مرحله هم محسوب می‌شود، چرا که دو تیم در رنکینگ باشگاه‌های فوتبال‌های جهان با اختلاف کمی از یکدیگر قرار دارند، ذوب‌آهن در رتبه 121 و سوون سامسونگ هم در رده 128 رنکینگ فدراسیون بین‌المللی آمار و ارقام فوتبال است.
ذوب‌آهن دیگر سال گذشته سرانجام با عنوان همیشگی نایب قهرمانی خداحافظی کرده و عنوان سومی لیگ برتر را کسب کرد.
شاگردان ابراهیم‌زاده امروز یک گام جلوتر از سپاهان با 9 امتیاز در مکان پنجم لیگ یازدهم قرار دارند و امروز امیدواری بیشتری به آنها نسبت به سپاهان می‌رود.
ذوب‌آهن پس از همگروهی با الشباب عربستان، الامارات امارات و الریان قطر با 13 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.
ذوب‌آهن نیز در تک دیدار این مرحله در خانه از النصر عربستان پذیرایی کرد و چهار بر یک حریف سعودی را در هم کوبید تا حریف سوون سامسونگ در مرحله یک چهارم نهایی شود.
برنامه کامل دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:
-سرزو اوزاکا ژاپن – چونبوک موتورز کره‌جنوبی (ساعت 15)
-سوون سامسونگ کره‌جنوبی – ذوب‌آهن ایران (ساعت 15)
-سپاهان ایران – السد قطر (ساعت 19:30)
-الاتحاد عربستان – اف سی سئول از کره‌جنوبی (ساعت 22)
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول