اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تبریز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی؛

کیفی‌ترین شرکت تولید سیلندر چاپ کشور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت تولید سیلندر چاپ کشور گفت:‌ کیفی‌ترین شرکت تولید سیلندر چاپ کشور به همت بخش خصوصی و حمایت دولت امروز در تبریز افتتاح شد.

کیفی‌ترین شرکت تولید سیلندر چاپ کشور افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اکبرزاده ظهر امروز در مراسم افتتاح شرکت نگارحک به عنوان تولیدکننده سیلندرهای چاپ با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و مدیران اجرایی استان، بر ارائه خدمات کیفی در زمینه چاپ و استفاده از توان متخصصان داخلی در این زمینه تاکید کرد.
مدیر عامل شرکت تولید سیلندر چاپ کشور گفت: این شرکت با سرمایه‌گذاری 25 میلیارد ریال و 5 میلیون دلار در 5 هزار متر مربع احداث شده است.
وی ادامه داد: این واحد تولیدی خواهد توانست سالانه تا 6 هزار سیلندر چاپ تولید کند.
اکبرزاده گفت: در حال حاضر سهم بسیار بزرگی از نیاز کشور در حوزه سیلندر چاپ از طریق کشورهای خارجی و به خصوص ترکیه تامین می‌شود.
مدیر عامل شرکت نگارحک در ادامه تاکید کرد:‌ کیفی‌ترین شرکت تولید سیلندر چاپ کشور به همت بخش خصوصی و حمایت دولت در تبریز افتتاح شد.
وی بیان کرد: پیش از این برخی شرکت‌ها با استفاده از دستگاه‌های بی‌کیفیت چینی به بهره‌برداری رسیده که آثار کیفی مناسبی ندارند.
مدیر عامل شرکت نگارحک همچنین از طرح توسعه این شرکت در آینده نزدیک خبرداد و گفت: ارائه محصولات چاپی مناسب توسط این شرکت با حضور فارغ‌التحصیلان دانشگاهی میسر خواهد بود.
همچنین در این مراسم که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلای و نیز تنی چند از مسئولان استانی همراه بود از بخش‌های مختلف این واحد صنعتی پیشرفته بازدید شد.
شرکت نگارحک خواهد توانست بخش مهمی از نیاز سراسری به سیلندرهای چاپ را تامین کند.
 انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول