اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بزرگراه همت ، برخورد همزمان 5 دستگاه خودروی سواری

خبرگزاری فارس: برخورد همزمان 5 دستگاه خودرو سواری با یکدیگر موجب واژگونی یکی از آنها و آسیب دیدگی6 نفر از سرنشینان خودروها شد که به مراکز درمانی منتقل شدند.

بزرگراه همت ، برخورد همزمان 5 دستگاه خودروی سواری
شهروندانی که شب گذشته در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت قبل از ورودی بزرگراه اشرفی اصفهانی شاهد رخداد این حادثه رانندگی بودند در تماس با سامانه 125 اطلاع رسانی کردند و در پی آن آتش نشانان ایستگاه 55 میدان مخبری بلافاصله ساعت 22:36 دقیقه راهی محل حادثه شدند.

شهرام کریمی نصر فرمانده آتش نشانان در باره این حادثه گفت: آتش نشانان بی درنگ با ایمن سازی محل حادثه وقطع کردن جریان برق خودروهای حادثه دیده 6 سرنشین آسیب دیده را که پیش از رسیدن اتش نشانان ازخودروها خارج شده بودند برای انتقال به مراکز درمانی به امدادگران اورژانس سپردند.

وی افزود: آتش نشانان یکی از خودروها را که در جریان این حادثه در فضای سبز بزرگراه واژگون شده بود با جرثقیل به محل ایمن منتقل و با جلوگیری ازنشت بنزین و جابجایی خودروهای دیگر از بروز خطر آتش سوزی احتمالی پیشگیری کردند.

این فرمانده آتش نشانی تشخیص علت رخداد این حادثه را منوط به نظریه کارشناسان راهور کرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول