اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 68 مصوبه هیئت دولت صورت گرفت؛

اجرای 40 مصوبه هیئت دولت در آبادان

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: از تعداد 68 مصوبه سفر اول و دوم هیئت دولت در آبادان، تاکنون 40 مصوبه اجرایی شده است.

اجرای 40 مصوبه هیئت دولت در آبادان
بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: بررسی مشکلات استان‌ها و شهرستان‌های مختلف به صورت کارشناسی شده و از نزدیک از جمله اقدامات مهم و خوب دولت در راستای حل مسائل مناطق مختلف است.
وی پیگیری دقیق مصوبات و نظارت بر اجرای درست آنها در اسرع وقت را از جمله دیگر دستاوردهای سفرهای هیئت دولت به شهرستان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: دلگرمی مردم به دلیل مورد توجه قرار گرفتن منطقه و حل مشکلات و بررسی و رفع آن از دیگر دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت است.
فرماندار ویژه آبادان افزود: مسئولان می‌توانند با تهیه و تدوین برنامه‌های مدون، اولویت‌‌بندی، اجرای پروژه‌ها و توجه ویژه به مسائل و مشکلات اساسی هر منطقه در راستای استفاده از فرصت پیش آمده برنامه‌ریزی کنند.
وی ادامه داد: ایجاد انگیزه مضاعف در مسئولان شهرستانی و استانی برای فعالیت بیشتر و پیگیری مضاعف از دیگر دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت در این راستا قلمداد می‌شود.
ایلخاص‌زاده سرعت‌بخشی به اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها را تاثیرات سفرهای استانی هیئت دولت برشمرد و تصریح کرد: اعمال نظارت مستمر و جدیت بیشتر مسئولان استانی را از ثمرات سفرهای استانی است.
وی گفت: باتوجه به پروژه‌های پیشنهادی تعداد 68 مصوبه در سفرهای اول و دوم هیئت دولت در سال 85 و 87 در آبادان مصوب شده است.
ایلخاص‌زاده اضافه کرد: از تعداد 28 مصوبه هیئت دولت در سال 85 تاکنون با پیگیری‌های انجام شده 16 مصوبه اجرایی شده است.
وی افزود: همچنین 10 مصوبه دور اول سفر هیئت دولت به شهرستان آبادان در حال اجرا هستند و در حال پیگیری دو مصوبه دیگر برای اجرا هستیم.
فرماندار ویژه آبادان بیان کرد: از تعداد 40 مصوبه هیئت دولت در سال 87 و دور دوم سفرهای استانی تاکنون 24 مصوبه اجرایی شده است.
وی افزود: در حال حاضر نیز باتوجه به پیگیری‌های انجام شده تعداد 13 پروژه در مرحله اجرا هستند و سه پروژه دیگر مقدمات اولیه اجرایی شدن را طی می‌کنند.
ایلخاص‌زاده ادامه داد: شناخت بندر اروندکنار به‌عنوان مرز مجاز دریایی، مصوبه مجوز واردات کالای ملوانی، تجهیز و تعمیرات اساسی بیمارستان‌های طالقانی و شهید بهشتی، پنج هکتار زمین به‌صورت رایگان به جهاد برای استقرار صادرات واکسن، راه‌اندازی شعبه تأمین اجتماعی اروندکنار، تهیه طرح توجیهی شهرک صنایع دریایی و شیلات آبادان و... از جمله مصوبات اجرایی شده در چند سال اخیر است.
وی تصریح کرد: مشخص شدن روستای سادات به‌عنوان منطقه گردشگری، احداث سالن ورزشی اروندکنار، احداث سالن ورزشی کوثر یک، احداث سالن کوثر دو، واگذاری 4 هزار واحد مسکونی، تکمیل مجتمع پرورش میگوی آبادان و ... از دیگر مصوبات اجرا شده در آبادان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول