اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان زنجان‌:

رعایت حجاب موجب تضمین سلامت فردی‌ و اجتماعی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان زنجان گفت: رعایت حجاب در تضمین سلامت فردی‌، خانوادگی و اجتماعی تاثیر به سزایی دارد.

رعایت حجاب موجب تضمین سلامت فردی‌ و اجتماعی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علاءالدین کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد از صیانت زندان‌های استان زنجان از فعالیت‌های ارزشمند متولیان برنامه‌های مختلف این اداره در سال جاری قدردانی کرد.
 وی با تشریح نامه واصله از مدیر کل امور اجتماعی استانداری استان در زمینه برنامه‌های هشت‌گانه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب یاد آورشد: در این مورد برنامه‌ریزی‌های لازم صورت می‌گیرد.
 مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان زنجان با تبیین احادیث و آیاتی چند در مورد اهمیت رعایت حجاب در تضمین سلامت فردی‌، خانوادگی و اجتماعی بر ضرورت حسن نظارت بر اجرای دقیق مفاد دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها در این زمینه تاکید کرد.
وی برخورداری از اخلاق و رفتار اسلامی در مواقع حذف الگو سازان و اصلاح الگوپذیران‌، آسیب‌شناسی افراد و محیط کار و همچنین ایجاد و تقویت نهادها‌، طراحی و تقویت نهادهای مروج را از عوامل موفقیت اعضای ستاد صیانت اعلام کرد.
کریمی تصریح کرد: امیدواریم دبیر و اعضای این ستاد با استفاده از ظرفیت‌های علمی و تجربی ارزنده در این راستا فعالیت‌های مفیدی را انجام دهند.
وی بر ضرورت بهره‌مندی از مقررات مربوطه در راستای صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان در رده‌های مختلف زندان‌ها و ادارات تابعه ستادی تاکید کرد و افزود: با اتخاذ راهکارها، تدابیر نوع‌دوستانه، خداپسندانه و اجرای روش‌های با شکوه توسعه و ترویج فرهنگ ارزشمند عفاف و حجاب موفق و مؤید باشیم.
مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان زنجان خاطرنشان کرد: ستاد صیانت پیام‌آور نشاط و سلامت معنوی در جامعه است که امیدواریم با اقدامات انجام شده برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این زمینه صورت گیرد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول