اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت فوتبال هرمزگان:

زمان اعلام کاهش بودجه آلومینیوم مناسب نبود

خبرگزاری فارس: اعلام کاهش بودجه باشگاه آلومینیوم درست چند روز قبل از آغاز لیگ، بازی با احساسات و توهین به طرفداران تیم‌های این باشگاه است.

زمان اعلام کاهش بودجه آلومینیوم مناسب نبود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید محمد بنی هاشمی صبح امروز طی نشستی در ارتباط با تشریح فعالیت‌های هیئت فوتبال هرمزگان در واکنش به نامه دفتر معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مبنی بر کاهش بودجه باشگاه آلومینیوم هرمزگان از 35 میلیارد ریال به 600 میلیون ریال گفت: هر چه زودتر باید چالش به وجود آمده را برطرف چرا که این امر به نوعی بازی با احساسات و توهین به مردم هرمزگان است.
وی در این ارتباط افزود: هیئت فوتبال هرمزگان به جد پیگیر موضوع بوده و در همین راستا دیروز نیز نشستی با حضور مسئولان ارشد استانی در استانداری هرمزگان برگزار و از باشگاه آلومینیوم خواسته شد که در مسابقه روز پنجشنبه خود شرکت کند.
سخنگوی هیئت فوتبال هرمزگان تصریح کرد: پیگیری‌های مجدانه‌ای از سوی تمام مسئولان استان به ویژه استاندار در این راستا آغاز شده است که امید می‌رود به زودی نتایج خوشایندی به دست آید که نیازمند زمان است.
بنی‌هاشمی همچنین در مورد برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال در بندرعباس نیز توضیحاتی داد و افزود: نهایتاً تا 48 ساعت دیگر این مسئله روشن و از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.
مصوبه دولت در مورد منع ارگان‌های دولتی برای تیمداری در سطح حرفه‌ای شامل حال آلومینیوم هرمزگان نیز شده است.
پس از اینکه براساس مصوبه دولت قرار شد ارگان‌های دولتی در سطح حرفه‌ای تیمداری نکنند و تیم‌های نفت تهران، تیم‌های اصفهانی سپاهان و ذوب آهن، نفت آبادان و فولاد خوزستان با کاهش بودجه روبرو شدند، چند روز پیش هم طی جلسه‌ای که مدیر عامل باشگاه آلومینیوم با اکبر میثاقیان سرمربی تیم و همچنین سرپرست تیم برگزار کرد نامه هیئت مدیر باشگاه را در مورد کاهش هزینه‌های تیمداری در سال جاری اعلام کرد.
پیش از این هم سایر تیم‌های صنعتی و دولتی حاضر در لیگ برتر و لیگ یک از این مصوبه ابراز نگرانی کرده بودند و این کاهش بودجه را در روند حضور خود در لیگ و تیمداری تاثیرگذار عنوان کرده بودند.
باشگاه آلومینیوم یکی از تیم‌های موفق فوتبال هرمزگان در فوتبال کشور محسوب می‌شود که طی سال‌های گذشته با کسب نتایج خوب یکی از امیدهای صعود به لیگ برتر بوده است.
کاهش بودجه آلومینیوم هرمزگان می‌تواند در روند صعودی این تیم تاثیرگذار باشد و یکی از تیم‌های خوب و امید اول صعود به لیگ برتر وارد حاشیه‌های ناخواسته شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول