اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

امروز صورت گرفت

ابلاغ قانون جدید پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران توسط احمدینژاد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور قانون جدید نحوه پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران شاغل و غیرشاغل را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

ابلاغ قانون جدید پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران توسط احمدینژاد
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، قانون اصلاح بند "ب" ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران که در جلسه علنی روز دوشنبه هفتم شهریور 1390 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 7/6/1390 به تأیید شورای نگهبان رسیده بود، از سوی محمود احمدی‌نژاد به دستگاه‌های اجرایی ارائه شد.

در ماده واحده این قانون آمده است: به‌منظور تبیین چگونگی اجراء و اشخاص مشمول بند "ب" ماده 44 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، بند "ب" مذکور به شرح زیر اصلاح می‌گردد:

ب- صد در صد هزینه‌های درمانی ایثارگران شاغل و بازنشسته و افراد تحت تکفل آنان به عهده دستگاه اجرایی و صد در صد هزینه‌های درمانی ایثارگران غیرشاغل و افراد تحت تکفل آنان به عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

بر اساس تبصره این ماده نیز، دولت موظف است اعتبار لازم برای اجرای این قانون را هر ساله در بودجه سنواتی پیش‌بینی نماید و در اختیار دستگاه‌ها و صندوق‌های بازنشستگی و بنیاد شهید وامور ایثارگران قرار دهد.

در سال 1390 صد در صد هزینه درمان بازنشستگان غیرشاغل از ردیف اعتباری 131600 بنیاد شهید و امور ایثارگران (مربوط به خدمات درمان ایثارگران غیرشاغل) و ایثارگران سایر دستگاه‌ها از اعتبارات بیمه خدمات درمانی دستگاه‌ها پیش‌بینی و پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول