اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه خبر داد:

مطالعه توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی در ارومیه در دست مطالعه است.

مطالعه توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی ارومیه
علرضا عصمت‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مطالعه توانمندسازی سکونت‌گاه‌های غیررسمی ارومیه در 236 ممیز 8 هکتار از ارومیه در دست اقدام است.
وی با تاکید بر اجرای هر چه بهتر و سریع‌تر طرح مطالعه توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی ارومیه، تصریح کرد: در این راستا اجرای طرح مطالعه توانمندسازی سکونت‌گاه‌های غیررسمی در اسلام‌آباد، حاجی‌پیرلو و وکیل‌آباد در 151 هکتار و طرزیلو و غرب فلکه آبیاری در 5 ممیز 6 هکتار در دست اقدام است.
این مسئول با اشاره به اجرای این طرح در داخل شهر، افزود: در داخل شهر ارومیه نیز یک هزار و 244 هکتار در دست اقدام است که از این میزان 417 هکتار در بافت مرکزی شهر قرار دارد.
عصمت‌پرست با اشاره به طرح جامع تفصیلی جدید ارومیه،‌گفت: با مشارکت اداره مسکن و شهرسازی طرح تفصیلی شهر ابلاغ شده و در حال مطالعه است.
وی تاکید کرد: متقارن با توسعه مناطق برخوردار باید مناطق محروم نیز توسعه یابد و این از امتیازات مدیران است که با همسو کردن سیستم در راستای اهداف با ایجاد سیستم انگیزشی برای آبادانی و پیشرفت بین مناطق اقدام کنند.
این مسئول تصریح کرد: در حوزه سازمان فضای سبز نارضایتی‌های زیادی به همراه گزارشات فراوان وجود داشت که ما را به اعمال تغییر مجاب کرده است.
شهردار ارومیه با بیان اینکه توسعه همه‌جانبه شهر در نظر گرفته شده است، افزود: در راستای توسعه همه‌جانبه شهر گام بر می‌داریم و در این راستا تمام مناطق شهری ارومیه از نظر توسعه‌ مد نظر قرار دارد.
عصمت‌پرست توجه به مناطق محروم شهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به زیرساخت‌های شهری در مناطق محروم بیشتر مد نظر قرار دارد تا چهره شهر در این مناطق مطلوب‌تر شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول