اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان خبر داد:

28 شهریورآغاز ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان کنکور در بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان گفت: ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری 90، از 27 شهریورماه جاری آغاز و تا 29 شهریورماه در دانشگاه صنعتی خاتم‌النبیاء بهبهان ادامه خواهد داشت.

28 شهریورآغاز ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان کنکور در بهبهان
ناصر عالم‌زاده انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: با توجه به اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 90، برنامه‌‌ریزی‌های مختلف به‌منظور ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم به‌منظور ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با همکاری پرسنل این دانشگاه اتخاذ شده است.
رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان افزود: در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام شده ثبت‌نام از متقاضیان دانشگاه صنعتی بهبهان از 28 شهریورماه آغاز و تا 30 شهریورماه براساس حروف الفبا انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: پذیرفته‌شدگان دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان برای اطلاع از جزئیات دقیق ثبت‌نام می‌توانند به سایت دانشگاه www.bkatu.ac.ir مراجعه کنند.
عالم‌زاده انصاری تصریح کرد: در حال حاضر 10 رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان فعال است.
وی در ادامه گفت: امسال در هرکدام از 10 رشته کارشناسی این دانشگاه از جمله شیلات، جنگل‌داری،‌ محیط‌‌زیست، عمران،‌ برق، کامپیوتر، مکانیک، زیست، ریاضیات کاربردی و ... 45 نفر پذیرش می‌شوند.
رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان اضافه کرد: در سال گذشته یک هزار و 100 دانشجو در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء این شهرستان مشغول تحصیل بودند.
وی اظهار داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امسال یک هزار و 250نفر در این دانشگاه به تحصیل خواهند پرداخت که امیدواریم بتوانیم خدمات آموزشی مطلوبی را به دانشجویان ارائه دهیم.
عالم‌زاده انصاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده امکانات کارگاهی و دانشگاهی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
وی افزود: خوشبختانه امکانات دانشکده عمران این دانشگاه به‌ویژه در رشته برق در حد استاندارد است و امیدواریم دانشجویان از امکانات موجود نهایت بهره را ببرند.
رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان از پذیرفته‌شدگان کنکور 90 خواست با مراجعه به سایت دانشگاه نسبت به اطلاع از جزئیات دقیق ثبت‌نام اقدام کنند و براساس زمانبندی انجام شده برای ثبت‌نام به دانشگاه مراجعه کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول