اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد طرح نشاط و تعالی سوادکوه:

7785 نفر در طرح نشاط بسیج سوادکوه شرکت دارند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد طرح نشاط و تعالی سوادکوه با اشاره به برگزاری طرح نشاط و تعالی در 540 کلاس اعلام کرد: 7 هزار و 785 نفر در طرح نشاط و تعالی شهرستان سوادکوه حضور دارند.

7785 نفر در طرح نشاط بسیج سوادکوه شرکت دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، کمال رضایی شب گذشته در مراسم اختتامیه طرح نشاط و تعالی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه در طرح نشاط و تعالی به خواسته‌های نسل جوان توجه شده است، گفت: توجه به خواسته‌های ایام جوانی شامل تحرک و پویایی، پاسخ به سوالات و ابهامات در این طرح پاسخ داده شده است.
دبیر ستاد طرح نشاط و تعالی شهرستان سوادکوه اوقات فراغت تابستانه را فرصت مناسبی برای نهادینه کردن ارزش‌ها و اصول ذکر کرد و افزود: شهرستان سوادکوه با همکاری ارگان‌های مختلف ناحیه مقاومت به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یافته است.
رضایی از برپایی 540 کلاس طرح نشاط و تعالی در شهرستان سوادکوه خبر داد و افزود: 159 پایگاه مقاومت بسیج در شهرها و روستاهای شهرستان ما را در اجرای این طرح یاری رساندند.
وی از حضور 7 هزار و 785 نفر در طرح نشاط و تعالی شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: یک‌هزار و 670 نفر در مقطع ابتدایی، یک‌هزار و 735 نفر در مقطع راهنمایی و 2 هزار و 129 نفر در مقطع دبیرستان در این طرح شرکت کردند.
دبیر ستاد طرح نشاط و تعالی شهرستان سوادکوه به حضور 307 مربی در این طرح برای آموزش اعضا خبر داد و خاطرنشان کرد: 193 نفر از مربیان برادر و 114 نفر از خواهران بودند.
رضایی گفت: یک هزار و 944 نفر از اعضای این طرح نیز به اردوی مربوط به طرح شرکت داشتند.
وی به حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های علمی، آموزشی، فنی حرفه‌ای، قرآنی، عقیدتی و سیاسی این طرح اشاره کرد و گفت: کلاس‌های مختلف ورزشی نیز مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفته بود.
دبیر ستاد طرح نشاط و تعالی شهرستان سوادکوه با تشکر از فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه در برگزاری موفق این طرح گفت: فرماندهان پایگاه‌های مختلف نیز نقش مهمی در برگزاری این کلاس‌ها داشته‌اند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول