اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

فارس خبر می‌دهد؛

احتمال تغییر رئیس کل بیمه مرکزی قوت گرفت

خبرگزاری فارس: احتمال تغییر جواد فرشباف ماهریان رئیس کل بیمه مرکزی قوت گرفت و شنیده شده است که دلیل این تغییر دستور یکی از لیدرهای جریان انحرافی است.

احتمال تغییر رئیس کل بیمه مرکزی قوت گرفت
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا»، اخبار رسیده از مقامات آگاه و البته یکی از مسئولان اقتصادی دولت دهم بیانگر این است که بزودی جواد فرشباف ماهریان رئیس کل فعلی بیمه مرکزی جای خود را به کریمی مدیر عامل صندوق مهر امام رضا خواهد داد.
این در حالی است که این تغییر باید توسط هیات وزیران تصویب شود.
شنیده‌های خبرنگار فارس از یکی از مقامات مسئول در وزارت اقتصاد حاکی است که به احتمال قوی در آینده نزدیک این جابه‌جایی‌ها رسمی و علنی خواهد شد.
این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که یک مقام آگاه از دخالت یکی از لیدرهای جریان انحرافی در این عزل خبر می دهد.
بنا به گفته وی، مشکلات اعلام نرخ دیه امسال و بحث بیمه تکمیلی بهانه‌ا‌ی برای این تغییر مدیریتی در بیمه مرکزی است.
علیرغم پیگیریهای خبرنگار فارس هیچ یک از مسئولان بیمه مرکزی و یا روابط عمومی این نهاد حاضر به تأیید و یا تکذیب این خبر نشدند و تنها در پاسخ گفتند "چیزی نمی‌دانیم؛ الان که شما تماس گرفتید بنده هم باخبر شدم؛ ما هم شنیدیم و جملاتی مشابه".
زمانی که خبرنگار فارس برای پی‌گیری صحت این خبر با دفتر رئیس کل بیمه مرکزی تماس گرفت با این پاسخ مواجه شد که آقای رئیس دیروز از کوبا برگشته و از صبح با معاونت‌های مختلف جلساتی داشته است که همچنان هم ادامه دارند.
یکی دیگر از مسئولان روابط عمومی بیمه مرکزی نیز گفت:‌ اگر پیش نویس و یا احکامی در این زمینه وجود داشته باشد از جانب هیأت دولت به بیمه مرکزی اعلام نشده و به همین دلیل تا کنون این خبر برای شرکت جنبه رسمی پیدا نکرده است.
جواد فرشباف ماهریان از فرودین ماه سال 87 تاکنون ریاست کل بیمه مرکزی را برعهده داشته و اقداماتی از جمله تصویب و اجرای مراحل کامل اصلاح نظام تعرفه بازار بیمه کشور، تصویب مراحل حذف تعرفه رشته های بیمه، واگذاری شرکت‌های سهامی بیمه البرز، آسیا و دانا از طریق عرضه سهام آن در بورس اوراق بهادار، تصویب آئین نامه تعرفه بیمه شخص در اجرای ماده(8) قانون اصلاح قانون بیمه شخص ثالث و موافقت با تأسیس شرکت بیمه اتکایی ایرانیان را در دوران مسئولیت خود انجام داده است.
انتهای پیام/ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول