اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

در سفر به استان گلستان صورت گرفت؛

وزیر ارشاد از مراحل پیش تولید نمایش «ستاره صبح» بازدید کرد

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان گلستان از مراحل پیش تولید نمایش«ستاره صبح» بازدید و در جریان مراحل و نحوه ساخت دکورها قرار گرفت.

وزیر ارشاد از مراحل پیش تولید نمایش «ستاره صبح» بازدید کرد
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نمایش «ستاره صبح»، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان گلستان از مراحل آماده سازی صحنه و ساخت دکورهای نمایش عظیم «ستاره صبح» قرار گرفت.
وزیر ارشاد در این بازدید گفت: این پروژه از معدود پروژه‌های فرهنگی در کشور است که همراه خود جریان و موج خاصی را ایجاد می‌کند و باید تلاش شود چنین فضاهایی حفظ شود تا این‌گونه فعالیت‌های فرهنگی در کشور گسترش پیدا کند.
حسینی وزیر ارشاد در پایان از عوامل نمایش ستاره صبح تقدیر و تشکر کرد.
در این بازدید که جواد قناعت استاندار گلستان وزیر ارشاد را همراهی می‌کرد، توضیحاتی از سوی عوامل نمایش «ستاره صبح» در خصوص نحوه اجرا و ساخت دکور ها و همچنین صحنه‌های مختلف نمایش ارائه شد.
این نمایش میدانی به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی رسانه‌ای عاشورا به مدت 30 شب به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان گلستان در زمینی به مساحت 35 هزار متر مربع به روی صحنه خواهد رفت.
انتهای پیام/ا
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول