اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان:

سینما مهم‌ترین عنصر تاثیرگذار در رفتار اجتماعی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی سیستان وبلوچستان گفت: هنر سینما موثرترین ابزار درشکل‌گیری و هدایت رفتار اجتماعی است.

سینما مهم‌ترین عنصر تاثیرگذار در رفتار اجتماعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از محمدرضا زاهد شیخی ظهر امروز در گردهمایی روز ملی سینما و یادمان زنده یاد استاد علی شهری در سینما اشراق زاهدان اظهار داشت: شگفتی‌هایی که در حیطه هنر سینما می‌توان خلق کرد، بسیار حائز اهمیت است و به برکت خونب‌های شهیدان و موهبت نظام جمهوری اسلامی اکنون بستر برای فعالیت پویا و ارزنده در عرصه هنرهای سینمایی فراهم است.
زاهدشیخی با اشاره به دنیای مخوف و مخرب هالیود،که گرفتاری‌های جوامع را زیاد و به رفتارهای اجتماعی آسیب جدی زده است خاطرنشان کرد: تولیدات و محصولات عرصه سینمای ایران می‌تواند جایگاه خود را در مقابله با این معضل جهانی به منصه ظهور بگذارد  و آنهایی که با نیت خیر قبول مسئولیت می‌کنند باید تابلوی فرهنگی مهندسی درستی را ترسیم کنند.
وی افزود: اگر هنرمندان با تکیه بر اعتقادات ارزشی دینی و باورهای ذاتی در عرصه جهاد فرهنگی ورود کنند، خروجی آن خنثی کننده توطئه‌های هالیودی و فرهنگ غربی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به یادواره 6هزار شهید استان خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه 60 ثانیه‌ای که در زمینه ایثار شهادت تهیه شده از محتوای ارزشی گویایی برخوردار و پیام لازم را برای مخاطب به همراه دارد.
زاهدشیخی ابراز امیدواری کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات فرهنگی بتوانیم شاخص‌های هنری استان را بهبود و ارتقا بخشیده و ثمره مناسبی را از این عرصه برگیریم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول