اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اقوام شهر لوشان:

قومیت‌ها بازوی توانمند رهبری هستند

خبرگزاری فارس: نماینده اقوام لوشان گفت: قومیت‌ها سبب تقویت نظام و بازوی توانمند رهبری هستند.

قومیت‌ها بازوی توانمند رهبری هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام قاسم قاسمی ظهر امروز در همایش وفاق اقوام لوشان، اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های ممتاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که می‌توان از آن به عنوان افتخاری برای نظام نام برد، حضور قومیت‌های مختلف و زندگی مسالمت‌آمیز توام با مهربانی و عطوفت در کنار یکدیگر است.
وی ادامه داد: امروز از افتخارات نظام مقدس انقلاب اسلامی است که همواره در صفوف جبهه مقابله با دشمنان تا بن دندان مسلح نظام نقش سازنده اقوام برای سرکوبی دشمنان ستودنی و قابل ستایش است.
رئیس شورای شهر لوشان اضافه کرد: شهدای عظیمی که جان خود را از طوایف مختلف تقدیم این نظام و انقلاب کرده‌اند برگ زرینی بر افتخارات نظام است.
این مسئول تصریح کرد: قومیت‌ها سبب تقویت نظام و بازوی توانمند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هستند.
قاسمی تداوم جلسات هم‌اندیشی سران اقوام حداقل به صورت هر شش ماه یک‌بار را مورد تاکید قرار داد و گفت: برگزاری چنین جلساتی دل‌های مومنان را به‌هم نزدیک‌تر می‌کند و فضا برای حل مشکلات شهر فراهم می‌شود.
وی بیان داشت: اگر کانون‌های قدرت نسبت به توزیع برابر شاخص‌های توسعه و رفاه اجتماعی همت بیشتری داشته باشند احساس عقب ماندگی، اجتماعی و فرهنگی در بین اقوام به وجود نمی‌آید و اقوام مجبور به هجرت از این شهر نمی‌شوند و سرمایه‌های مادی و معنوی خود را در شهر خود هزینه می‌کنند.
رئیس شورای شهر لوشان ایجاد فرهنگ‌سراها و فراهم کردن فضایی سالم برای جوانان، تقویت امکانات بهداشتی و درمانی لوشان با ایجاد کلینیک‌های تخصصی و آزمایشگاه پزشکی، برطرف کردن مشکل کمبود آب شرب سالم و تقویت تربیت بدنی این شهر را از مسئولان امر خواستار شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به قابلیت‌ها و استعدادهای بالقوه شهر لوشان و وجود کارخانه‌های عظیم، شهرک صنعتی لوشان و منابع و ذخایر عظیم خدادادی و موقعیت جنوبی‌ترین شهر گیلان، این قابلیت را برای ارتقای سیاسی شهر به بخش و شهرستان ایجاد می‌کند.
به گفته قاسمی، ارتقای شهر لوشان می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در این شهر را بر طرف کند.
وی همچنین خواستار استقرار آموزش عالی در لوشان، مبارزه علمی و عملی با سوداگران مرگ و عوامل توزیع مواد مخدر، تقویت نیروی انتظامی این شهر با توجه به توسعه جغرافیایی و جمعیتی، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه و چشم‌اندازهای زیبای خدادادی لوشان برای جذب توریست شد.
نماینده اقوام لوشان استفاده بهینه از انرژی خورشیدی، صرف هزینه نذورات امامزاده حمزه و امامزاده محمد حنفیه(ع) لوشان در عمران و آبادی و اشتغالزایی را امری ضروری دانست و خواستار توجه ویژه مسئولان مربوطه شد.
این مسئول بیان داشت: حمایت جدی مسئولان استانی از پروژه‌های عظیم و در حال اجرای شهرداری لوشان مانند پارک تفریحی 117 هکتاری می‌تواند سهم به‌سزایی در اشتغالزایی و جذب توریست در این شهر را فراهم کند.
قاسمی بیکاری را مهم‌ترین مشکل لوشان دانست و اذعان داشت: لوشان با دارا بودن کارخانه‌های عظیم صنعتی و شهرک صنعتی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی استان از بیکاری جوانان رنج می‌برد و سهم جوانان این شهر از بیکاری قابل توجه است.
وی جذب کارکنان غیر بومی در کارخانه‌های لوشان را در افزایش نرخ بیکاری در این شهر تاثیرگذار خواند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول