اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

گازرسانی به 187 روستای اردبیل در دست اقدام است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: گازرسانی به 187 روستا در استان اردبیل در حال اجراست.

گازرسانی به 187 روستای اردبیل در دست اقدام است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو پیش از ظهر امروز در کار گروه توسعه زیربنایی استان اردبیل اظهار داشت: در کنار گازرسانی به روستاهای استان اردبیل دو شهر نوران و مرادلو نیز به زودی صاحب گاز طبیعی می‌شوند.
این مسئول بیان داشت: ‌تاکنون در استان اردبیل 4 هزار و 55 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز انجام شده که 2 هزار و 140 کیلومتر آن شهری و یک هزار و 910 کیلومتر روستایی بوده است.
معاون استاندار اردبیل تعداد انشعابات واگذار شده گاز را 147 هزار مورد اعلام کرد و افزود: 107 هزار و 937 مورد انشعاب شهری و 39 هزار و 151 انشعاب نیز در روستاها واگذار شده است.
وی تعداد روستاهای گازدار استان را 229 روستا اعلام کرد و بیان داشت:‌ 23 شهر استان نیز از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
این مسئول بودجه امسال گازرسانی را بالغ بر 30 هزار میلیون ریال اعلام کرد و گفت: سال گذشته نیز کمتر از این رقم برای گاز‌رسانی اختصاص یافته بود، به‌ طوری که در دو سال اخیر 61 هزار میلیون ریال برای گازرسانی به شهرهای و روستاهای استان اختصاص یافته است.
بیگدلو در مورد احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب نیز اظهار داشت: در اکثر شهرها احداث تصفیه‌خانه فاضلاب اجرایی شده و مردم از آن بهره‌مند هستند در حالی که در شهر بیله‌سوار تصفیه‌خانه فاضلاب با 65 درصد، پار‌س‌آباد 30 درصد، سرعین 40 درصد و مشگین‌شهر 85 درصد در حال اجراست.
وی بیان داشت: تصفیه‌خانه آب اصلاندوز نیز هم‌اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال 4 هزار میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است.
معاون عمرانی استاندار اردبیل در پایایان خاطرنشان کرد: ‌از محل حوادث نیز 9 میلیارد تومان برای استان اعتبار اختصاص یافته که 3 میلیارد تومان آن از محل تملک دارایی، یک میلیارد تومان ساماندهی بالخلو چایی و 5 میلیارد تومان از محل خشکسالی تخصیص یافته است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول