اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

دفاع مقدس وفاق ملی را به وجود آورد

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: دفاع مقدس وفاق ملی و انسجام اسلامی را در بین اقوام و ملت ایران به رهبری امام راحل (ره) به وجود آورد.

دفاع مقدس وفاق ملی را به وجود آورد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، حسن عباسی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری تشکیل شد، با اشاره به انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید انقلاب اظهارداشت: ما وظیفه داریم ارزش‌های دفاع مقدس را برای نسل‌های جدید تبیین کنیم و نسل‌های جدید را با ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان آشنا کنیم تا این رشادت‌ها در اذهان عمومی جاودانه شود.
حسن عباسی افزود: با انسجام و اتحاد ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان ما توانستیم علاوه بر اداره کردن جنگ قدرت، انقلاب اسلامی ایران را به تمام جهانیان نشان بدهیم.
امام جمعه بوکان هم گفت: عامل پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس اتحاد و همدلی ملت ایران به رهبری امام راحل(ره) بود و امروز نیز با وجود رهبر معظم انقلاب و اتحاد و همبستگی اقوام ایرانی اجازه نخواهیم داد که دشمنان با هیچ ترفندی در صدد حمله به ایران اسلامی باشند.
ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده افزود: عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است و ما باید تلاش کنیم ایثار و فداکاری‌های آنان را به نسل جوان امروزی انتقال دهیم.
وی اضافه کرد: ‌شهدا با نثار جان خود، رزمندگان با تلاش خود، آزاده‌ها در اسارت و پیرزن‌ها در پشت جبهه از حریم کشور و ناموس خود دفاع کردند و در مقابل دشمنان ایستادند.
وی با اشاره به فداکاری‌های جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: هر قدر یاد این ایام را گرامی بداریم به همان اندازه بر افتخار ما افزوده خواهد شد.
 جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان نیز در این جلسه گفت:  تسخیر لانه جاسوسی اسرائیل توسط انقلابیان و مردم آزادیخواه مصر نشان از تحقق فرمایشات امام راحل (ره) در جهان است.
علی دادخواه افزود: جنبش‌های انقلابی منطقه ناشی از انقلاب اسلامی ایران و مبانی فکری و اندیشه معمار کبیر انقلاب اسلامی بوده و انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگوی دیگر کشورهای جهان تبدیل شده است.
اجرای صبحگاه مشترک، غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا، کوه‌پیمایی توسط بسیجیان، اجرای همایش‌های سیاسی در شهر و مناطق روستایی، ویزیت رایگان مردم روستایی در مناطق محروم، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس و جشنواره شعر کودک از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در بوکان اجرا می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول