اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی:

مادر شهیدان جهان‌آرا موفقیت خود را در تربیت فرزندان ثابت کرد

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ویژگی‌های مادر شهیدان جهان‌آرا گفت: مادر شهیدان جهان‌آرا با تربیت فرزندانی تاثیرگذار در عرصه انقلاب اسلامی توانایی خود را در تربیت فرزندان ثابت کرد.

مادر شهیدان جهان‌آرا موفقیت خود را در تربیت فرزندان ثابت کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن رضایی ظهر امروز در حاشیه مراسم خاکسپاری مادر شهیدان جهان آرا در پاسخ به خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی مادر شهیدان جهان‌آرا گفت: مادر شهیدان جهان‌آرا در تربیت فرزندانشان بسیار موفق بودند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: این بانوی بزرگوار با تربیت فرزندانی که در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس موثر بودند، اثبات کرند که در امر تربیت فرزندان بانوی موفقی بوده‌اند.
وی در ادامه نقش‌آفرینی و رشادت‌های شهید محمد جهان‌آرا فرمانده سپاه سیدالشهدا در عرصه‌های مختلف دوران دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: انسان‌های بزرگ در بستر و آغوش مادران تربیت می‌شوند و بر اساس روایات ائمه اظهار علیهم السلام «بهشت در زیر پای مادران است.»
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تصریح کرد: بنده از سال 1353 با خانواده شهیدان جهان‌‌آرا آشنا شدم و باید گفت این خانواده در جریان مبارزات انقلاب اسلامی حضور فعالی داشتند و یکی از فرزندان این خانواده نیز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند.
همچنین محسن رضایی در پیامی درگذشت مادر شهیدان جهان‌آرا را تسلیت گفت.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تسلیت خود آورده است: مادر مومنه و فداکار شهیدان والامقام جهان‌آرا پس از عمری تلاش، مجاهدت، صبوری و مقاومت به زیارت خدا بار یافت تا پاداش مجاهداتش را دریافت کند.
وی تاکید کرد: بی‌تردید نام این بانوی نمونه از دیار مظلوم و قهرمان خرمشهر، در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ماندگار است و امروز محمد جهان‌آرا و دو برادر شهیدش در محضر الهی میزبان این مادر گرانمایه‌اند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان این پیام تصریح کرد: درگذشت این فقیده سعیده را به عموم مردم خوزستان به ویژه اهالی وفادار خرمشهر، بازماندگان آن مرحومه علی الخصوص به فرزندان عزیز و همسر گرانقدرش و نیز به قاطبه خانواده شهیدان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم حضرت حق او را در سایه لطفِ شفیعه محشر حضرت زهرای مرضیه (س) مأوا دهد. 
مادر شهیدان جهان‌آرا بعد از یک دوره بیماری شب گذشته به دلیل وخامت حال و شدت یافتن بیماری در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) به لقاءالله پیوست.
مرحومه سارا امامزاده علاوه بر شهید محمد جهان‌آرا، دو فرزند دیگر شهیدان علی و محسن جهان‌آرا را تقدیم انقلاب کرده بود.
مراسم ختم مرحومه امامزاده روز چهارشنبه 23 شهریور از ساعت 16تا 17و 30 دقیقه در مسجد حضرت ولی عصر (عج) واقع در خیابان وزرا برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول