اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان فوتبال باشگاه گیتی پسند:

ذوب آهن فضا به تیم کره‌ای ندهد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان فوتبال باشگاه گیتی پسند گفت: تیم فوتبال ذوب آهن در بازی خود مقابل تیم فوتبال کره‌ای نباید فضایی در اختیار این تیم قرار دهد.

ذوب آهن فضا به تیم کره‌ای ندهد
محمدرضا کربکندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در رقابت بین دو تیم فوتبال ذوب آهن و تیم فوتبال سامسونگ کره، تیم ذوب آهن باید در 20 دقیقه نخست بازی فشار حریف را گرفته و در کنترل خود در آورد.
وی با بیان اینکه بازی‌ تیم‌های کره‌ای سرعتی و طوفانی است، تاکید کرد: تیم فوتبال ذوب آهن باید در ابتدا حفظ توپ کرده و سپس آرام آرام به ضد جمله دست بزند.
رئیس سازمان فوتبال باشگاه گیتی پسند با اشاره به اینکه خط دفاعی ذوب آهن در چند بازی اخیر استحکام لازم را نداشته، افزود: به طور حتم مربیان این تیم راهکار‌های خوبی را در اختیار بازیکنان خود قرار می‌دهند.
وی در مورد بازی تیم فوتبال سپاهان با حریف قطری خود اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم بین مربیان و بازیکنان این تیم همچنان باید وجود داشته باشد و به طور حتم تیم فوتبال قطر دست کم به دنبال یک تساوی در مقابل تیم فوتبال سپاهان است که بازیکنان و مربیان تیم فوتبال سپاهان به این موضوع توجه دارند.
کربکندی افزود: تیم فوتبال سپاهان با یک بازی خوب می‌تواند به دور‌ه‌های بعدی صعود کند.
وی ادامه داد: انتظار داریم دو تیم فوتبال ذوب آهن و سپاهان به موفقیت‌های خوبی در مقابل حریفان خارجی خود دست یابند تا به این وسیله شایعاتی که در بین مردم و ورزش دوستان مبنی بر از بین بردن و متلاشی کردن این دو تیم وجود دارد از بین برود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول