اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

برپایی همایش «سازماندهی منابع غیرکتابی» در کتابخانه ملی ایران

خبرگزاری فارس: معاون کتابخانه ملی ایران از برپایی همایش «سازماندهی منابع غیرکتابی» در آینده نزدیک در محل این کتابخانه خبر داد.

برپایی همایش «سازماندهی منابع غیرکتابی» در کتابخانه ملی ایران
حبیب‌الله عظیمی، معاون کتابخانه ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، اظهار داشت: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نمایشگاه دائمی با عنوان «سازماندهی منابع غیرکتابی» را در محل این کتابخانه دایر کرده است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه حدود 60 تا 65 آیتم غیر کتابی در قالب 122 پیشینه در 10 گروه منابعی اعم از چاپی، پروژکتوری، غیر موسیقایی، شنیداری موسیقایی، 3 بعدی، جغرافیایی، چندرسانه‌ای، گرافیکی و ویدئویی در محل این کتابخانه در حال برگزاری است.

* نمایشگاه «سازماندهی منابع غیرکتابی» بیشتر جنبه تخصصی دارد

عظیمی با بیان اینکه این نمایشگاه جنبه تخصصی داشته و برای استفاده محققان و پژهشگران مفید است، اضافه کرد: کارشناسان مواد غیرکتابی برای مشاهده مواد، شیوه سازماندهی و استاندارد منابع غیرکتابی می‌توانند به کتابخانه ملی ایران مراجعه کنند.

وی افزود: نمایشگاه دائمی «سازماندهی منابع غیرکتابی» در جوار گروه سازماندهی و فهرست‌نویسی منابع غیرکتابی و بخش مخزن غیرکتابی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای کارشناسان بیرون از مجموعه و هم داخل این سازمان قابل استفاده بوده و به صورت دائمی در محل این کتابخانه در حال برگزاری است.

عظیمی بیان کرد: کارشناسان منابع غیرکتابی برای کسب اطلاعات بیشتر از استفاده و مشاهده سازماندهی این مواد در کتابخانه ملی ایران می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۱۶۲۲۵۸۲ و ۸۱۶۲۲۶۰۳ تماس حاصل کنند.

* برپایی همایش «سازماندهی منابع غیرکتابی» در آینده نزدیک

معاون سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در خصوص همایش «سازماندهی منابع غیرکتابی» گفت: کتابخانه ملی ایران سعی دارد تا همایشی با عنوان «سازماندهی منابع غیرکتابی» را در محل این کتابخانه برگزار کند.

وی در پایان، اضافه کرد: چندی پیش کتابخانه ملی ایران سعی داشت که همایش «سازماندهی منابع غیرکتابی» را در فصل پائیز و یا زمستان سال جاری برپا کند که هم‌اکنون زمان برپایی این همایش به طور دقیق مشخص نیست که بزودی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول