اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

سردار مومنی،:

ترافیک تهران در مهرماه 20 درصد افزایش خواهد یافت

خبرگزاری فارس: سردار مومنی گفت: ضرب‌آهنگ زندگی در مهرماه تغییر خواهد کرد که طی آن 14 میلیون دانش‌آموز وارد خیابان‌های شهر می‌شوند لذا ما شاهد افزایش 20 درصدی ترافیک در این ماه خواهیم بود.

ترافیک تهران در مهرماه 20 درصد افزایش خواهد یافت
سردار اسکند مومنی فرمانده پلیس راهور ناجا در ادامه نشست خبری خود در حاشیه جلسه دیدار با مردم اظهار داشت: بیش از یک میلیون و 600 هزار خودرو در خیابان‌های شهر تردد می‌کنند که با آغاز مهرماه تردد خودروها افزایش خواهد یافت که این به خاطر استفاده والدین از خودرو برای رساندن کودکانشان به مدرسه است.
 
وی ادامه داد: ما از خانواده‌ها می‌خواهیم تا در حد امکان از وسایل شخصی استفاده نکنند و اگر با وسیله شخصی به مدارس مراجعه می‌کنند رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را لحاظ کنند. چرا که پلیس نیازمند همکاری مردم است و به تنهایی نمی‌تواند ترافیک را در این برهه زمانی کنترل کند.
 
سردار مومنی اظهار داشت: با توجه به آغاز موج دوم سفرهای تابستانه فعالیت‌های پلیس افزایش یافته و تمام دستگاه‌ها در محل حضور خواهند یافت. اگر دستگاه‌های مربوطه تخطی از قانون داشته باشند با آنها برخورد خواهد شد به طوری که تاکنون 100 مورد از تخلفات دستگاه‌ها که بیشتر مرتبط با شهرداری‌ها بود مورد رسیدگی قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه رانندگان نباید خودروها را از حالت استاندارد خارج کنند گفت: اگر فردی با دستکاری خودرو اقدام به ایجاد آلودگی صوتی و یا آلودگی نوری همچون چراغ‌های نئون کند به صورت قاطع با فرد خاطی برخورد خواهد شد.
 
وی در پایان توصیه کرد تا مردم در سفرهای پایان تابستانی خود از شتاب‌زدگی پرهیز کرده و با کمال دقت به سفر خود بپردازند.
 
گفتنی است در جلسه پاسخگویی مسئولان پلیس راه کشور مسائلی همچون بخشودگی برخی از جرائم، آموزشگاه‌ها و تمدید گواهینامه از سوی مردم مورد سوال قرار گرفت.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول