اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح هجرت 3؛

14 مدرسه در میامی تعمیر شد

خبرگزاری فارس: 14 مدرسه در چهار منطقه میامی در قالب طرح هجرت 3 رنگ‏آمیزی و تعمیر شد.

14 مدرسه در میامی تعمیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی ظهر امروز در بازدید از این طرح‏ها اظهار داشت: هجرت 3 طرحی برای به‏کارگیری جوانان در عرصه‌های سازندگی است.
مختار خالق‏وردی گفت: طرح هجرت 3 طرحی برای به‏کارگیری جوانان در عرصه‌های سازندگی بوده و از این لحاظ بسیار مؤثر است.
وی با بیان اینکه هر پیشرفتی در کشور انجام می‌شود به همت جوانان است، افزود: باید از قشر جوان و استعدادهای بالقوه اجتماع استفاده بهینه و مفیدی در قالب طرح هجرت 3 داشته باشیم.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی بیان کرد: بسیج سازندگی یکی از بهترین بسترهایی است که می‌توان از ظرفیت آن در بازسازی کشور استفاده کرد.
خالق‏وردی خاطرنشان کرد: اردوهای هجرت 3 موجب افزایش انگیزه در نسل جوان، افزایش روحیه تعاون و مسئولیت‌پذیری در آن‌ها می‌شود.
وی ادامه داد: تاکنون 14 مدرسه توسط 4هزار و 100 نفر نیرو به مدت هشت روز در چهار منطقه میامی، فرومد و کالپوش رنگ‏آمیزی و تعمیر شده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی هدف از برگزاری طرح هجرت 3 را افزایش روحیه نشاط و سر زندگی در دانش‌آموزان، تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی و تمرین کارهای گروهی دانست.
یحیی دین‏پرور، فرمانده سپاه ناحیه میامی نیز کار تربیتی در پایگاه و توجه به نظام تربیتی صالحین را ضروری دانست و افزود: اولویت سپاه سازماندهی، راه‌اندازی و تشکیل حلقه‌های تربیتی صالحین است.
وی خطاب به بانوان بسیجی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مأموریت و اولویت کاری سازمان بسیج در برنامه سال 90 توجه به شجره طیبه صالحین است.
همچنین اباذر محمدی، مسئول طرح صالحین سپاه میامی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مربی در نظام صالحین را داشتن آداب معاشرت اسلامی و اخلاق نیکو با دیگران عنوان کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول