اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

مدیرعامل انتشارات روایت فتح به فارس خبر داد:

امضاء تفاهم‌نامه با ناشران علاقه‌مند به موضوع دفاع و مقاومت در نمایشگاه فرانکفورت

خبرگزاری فارس: مدیر عامل موسسه انتشاراتی روایت فتح، گفت: قرار است در بزرگترین نمایشگاه بین المللی کتاب اروپا با ناشرانی که علاقمند به آثار دفاع مقدس یا مقاومت هستند تفاهم‌نامه‌هایی را امضا کنیم.

امضاء تفاهم‌نامه با ناشران علاقه‌مند به موضوع دفاع و مقاومت در نمایشگاه فرانکفورت
محمدحسین کریمی‌پور، مدیر عامل موسسه انتشاراتی روایت فتح، در گفت‌و‌گو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره حضور این انتشارات در بزرگترین نمایشگاه بین المللی کتاب اروپا که هرساله در فرانکفورت آلمان، از تاریخ 20 الی 24 مهرماه برگزار می‌شود، توضیحاتی داد و گفت: اولین دوره‌ای که آثار انتشارات روایت فتح، در این نمایشگاه شرکت کرد مربوط به سال 1389 است که آثار در قالب غرفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد.
به گفته وی، امسال نشر ساقی و نشر روایت در بزرگترین نمایشگاه بین المللی کتاب اروپا دارای غرفه خواهند بود.

کریمی‌پور درباره آثار حضور یافته این انتشارات در نمایشگاه فرانکفورت اظهار داشت: نشر روایت عرضه‌کننده آثار دفاع مقدس و انقلاب اسلای با 40 عنوان اثر برگزیده در حوزه دفاع مقدس در این نمایشگاه حضور می‌یابد.

البته از سوی نشر ساقی هم 20 عنوان اثر تالیفی در بزرگترین نمایشگاه بین المللی کتاب اروپا که هرساله در فرانکفورت آلمان، از تاریخ 20 الی 24 مهرماه برگزار می‌شود، حاضر خواهد بود.

وی درباره حضور گذشته این انتشارات در نمایشگاه فرانکفورت بیان کرد: نخستین حضور در سال 89 با 10 عنوان کتاب به صورت میهمان در غرفه وزارت ارشاد حاضر شدیم اما امسال برای اولین بار به صورت مستقل در نمایشگاه شرکت می‌کنیم.

مدیر عامل موسسه انتشاراتی روایت فتح، گفت: اصولا ساختار در نمایشگاه فرانکفورت با نمایشگاه‌های داخلی ایران متفاوت است، نمایشگاه کتاب ایران اقتصادی است؛ اما نمایشگاه کتاب فرانکفورت میدانی است برای تعامل بیشتر میان ناشران نویسندگان و دیگر دست‌اندرکاران نشر.
کریمی‌پور اضافه کرد: بر همین اساس انتشارات روایت فتح چکیده‌ای از این 48 عنوان کتاب را به زبان انگلیسی ترجمه و برای عرضه در این نمایشگاه در قالب بروشور تهیه کرده است.

وی درباره برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد: قرار است در این نمایشگاه با ناشرانی که علاقمند به آثار دفاع مقدس یا مقاومت هستند تفاهم‌نامه‌هایی را امضا کنیم.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول