اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد:

کشف 277 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در ورامین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: پلیس آگاهی و یگان‌های انتظامی شهرستان ورامین شرق استان تهران با اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت وسائط نقلیه، 98 دستگاه خودرو و 179دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

کشف 277 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در ورامین
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سیروس فتحی از کشف 277 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در شهرستان ورامین خبر داد و گفت: در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت وسایل نقلیه در سطح شهرستان ورامین  ماموران پلیس آگاهی و یگان های انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق شدند، یک باند سرقت خودرو را شناسایی و دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از آنها کشف کنند. 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: متهمان با پرسه زدن در نقاط خلوت و کارگر نشین به سرقت وسائط نقلیه مبادرت می‌کردند.
وی در ادامه عنوان کرد: در این راستا ماموران انتظامی کلانتری های تابعه و پلیس آگاهی طی ماه جاری با انجام گشت زنی در سطح شهر و همچنین استقرار در محورهای ورودی و خروجی، به بررسی سوابق وسایل نقلیه موتوری و خودرویی مشکوک پرداختند.
این مقام آگاه گفت: اجرای طرح کنترل پارکینگ ها و تعمیرگاه ها هم از جمله اقدامات ماه جاری مأمورین بوده است که موفق شدند تعداد چند دستگاه موتورسیکلت و خودرو دارای سابقه سرقت را کشف کنند.
فتحی در ادامه با اشاره به کشف 98 دستگاه خودرو و 179 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در طول اجرای این طرح، بیشترین درصد سرقت وسایط نقلیه که توسط سارقان به سرقت رفته است را ضعف آموزش در رعایت نکات ایمنی از سوی مالباختگان عنوان و تصریح کرد: مهم‌ترین نکات ایمنی که توسط رانندگان سهل انگاری می شود مواردی از قبیل عدم نصب دزدگیر، قفل فرمان و قفل پدال است.
وی تصریح کرد: روشن گذاشتن وسیله نقلیه و ترک آن در این حالت و همچنین رها کردن وسایط نقلیه به ویژه موتورسیکلت در پیاده رو و محل های خلوت از جمله شایع‌ترین موارد سرقت‌های گزارش شده است.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان مردم را به رعایت به نکات ایمنی عنوان شده توصیه و خاطرنشان کرد: رعایت موارد فوق جلوی بسیاری از سرقت های مشابه، که تاکنون انجام شده را خواهد گرفت و شهروندان جهت تسریع در ماموریت های پلیس و کاهش آمار سرقت در جامعه، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول