اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

نماینده مردم ارومیه در گفت‌وگو با فارس خبر داد

مهلت مجلس به دولت نسبت به احیاء دریاچه ارومیه تا 3 سال آینده

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه گفت: مجلس در قالب طرحی که یکشنبه آینده به مجلس ارائه خواهد شد به دولت مهلت داده است تا 3 سال آینده به احیاء و نجات دریاچه ارومیه اقدام کند.

مهلت مجلس به دولت نسبت به احیاء دریاچه ارومیه تا 3 سال آینده
نادر قاضی پور در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس در خصوص جزئیات طرحی که به تازگی نمایندگان مجلس برای نجات دریاچه ارومیه ارائه کرده‌اند، اظهار داشت: در این طرح به دولت مهلت داده‌ایم تا ظرف 3 سال آینده نسبت به احیاء و نجات دریاچه ارومیه اقدام کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا رئیس سازمان محیط زیست از نمایندگان درخواست میکند که برای نجات دریاچه ارومیه اعتبار در نظر بگیرند و از طرفی دیگر نمایندگان مجلس می‌گویند که ما نمی توانیم اعتبار بدهیم؟ تصریح کرد: اگر دولت برای تأمین اعتبار طرح‌های دریاچه ارومیه لایحه‌ای ارائه دهد ما آن را تصویب خواهیم کرد.

قاضی پور خاطرنشان کرد: طرح مهلت مجلس به دولت نسبت به احیاء دریاچه ارومیه تاکنون به امضای 30 نماینده رسیده است و تا زمانیکه به صحن علنی مجلس برسد، این امضاها بیشتر خواهد شد.
انتهای پیام/  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول