اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران در گفت‌وگو با فارس:

سرشماری نفوس و مسکن حرکتی در جهت تحقق عدالت است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: هفتمین سرشماری نفوس و مسکن نقش به‌سزایی در هدفمند سازی یارانه‌ها دارد و هرچقدر این آمارها دقیق و مطمئن باشد به سمت عدالت محوری نزدیکتر می‌شویم.

سرشماری نفوس و مسکن حرکتی در جهت تحقق عدالت است
نعمت الله ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره سرشماری نفوس و مسکن که از دوم تا 22 آبان در استان تهران برگزار میشود، اظهار داشت: 19 درصد از جمعیت کشور در استان تهران ساکن هستند و این سرشماری در تهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی درباره نحوه انتخاب مأموران اجرایی سرشماری نفوس و مسکن گفت‌: بحث شناسایی و ساماندهی مأموران نفوس و مسکن بسیار مهم است و انتخاب آن‌ها به درستی انجام می‌شود.

ترکی بیان داشت: سعی شده است در هفتمین دوره نفوس و مسکن از افرادی استفاده شود که در دوره‌های قبلی نیز حضور داشتند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران یادآور شد: پیشنهاداتی داده شده است که برای شناسایی بهتر مأموران کارت‌های شناسایی تهیه شود تا افرادی سوء استفاده نکنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای سرشماری از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود گفت: استان تهران را به دو بخش شهرستان‌ها و شهر تهران تقسیم کردیم و شهر تهران را به 5 ناحیه و 22 منطقه تبدیل کرده‌ایم.

ترکی افزود: سرشماری نفوس و مسکن موجب تصمیم گیری و برنامه‌ریزی درست برای استان‌ها می‌شود و کمک می‌کند به سمت عدالت محوری حرکت کنیم.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول