اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

نوای اشعار اقبال لاهوری با صدای علیرضا عصار؛

سرنشینان کشتی آزادی میهمان ویژه برنامه عصر سوره بیداری اسلامی

خبرگزاری فارس: میهمانانی ویژه در عصر سوره بیداری اسلامی حضور می‌یابند و طبق اعلام قرار است برخی از سرنشینان کشتی و کاروان آزادی به حوزه هنری آمده و با ایرانیان دیدار کنند.

سرنشینان کشتی آزادی میهمان ویژه برنامه عصر سوره بیداری اسلامی
به گزارش خبرنگار فارس، برنامه ویژه «عصر سوره بیداری اسلامی» از نمایشگاه عکس و نقاشی و تدارک برنامه برای کودکن و نوجوانان گرفته تا تقدیر از فعالان عصر بیداری از هفته آینده برگزار خواهد شد.

عصر سوره بیداری اسلامی از برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش فیلم، اجرای موسیقی، نمایش صحنه ای و خیابانی، شعب شعر و... تشکیل شده و با حضور اهالی فرهنگ و هنر و عموم مردم برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه تابلو - مقالات در عصر سوره اهداف خاصی را پی‌می‌گیرد از جمله آگاه ساختن مخاطب از انقلاب‌های منطقه و آشنایی با سیر تاریخی بیداری اسلامی که از سید جمال الدین اسد آبادی تا کنون.

البته حوزه هنری برنامه‌هایی چون غرفه‌های نقاشی و آبرنگ، برنامه‌ای با عنوان «کودک و صلح پایدار» و کارگاه‌های قصه پردازی را برای کودکان و نوجوانان مخاطب حوزه هنری تدارک دیده است.

میهمانانی ویژه در عصر سوره بیداری اسلامی حضور می‌یابند و طبق اعلام قرار است برخی از سرنشینان کشتی و کاروان آزادی به حوزه هنری آمده و با ایرانیان دیدار کنند.
از این کشتی افرادی چون؛ «میکائیل بایرام»، «دوکان اوزلوک»، «ابراهیم سدیانی» از سرنشینان کشتی «ماوی مارمارا» هستند که به عصر سوره دعوت شده‌اند.

شاید پس از مدت‌ها بار دیگر علیرضا عصار برای علاقمندان خود به اجرای برنامه می‌پردازد چراکه اعلام شده در هفته آینده وی سه کنسرت خواهد داشت، از این رو علاقمندان می‌توانند در روزهای 28 ،29 و 30 شهریورماه از ساعت 20 تا 21 در این کنسرت شرکت کنند.

همچنین عنوان شده در مجموعه کارت‌پستالی از آثار منتخب منتشر و در بسته‌های فرهنگی به مخاطبان اهداء می‌شود که در کنار کتاب و فیلم ارائه خواهد شد و شاید بتوان گفت مهم‌ترین خروجی یا دستاورد عصر سوره بیداری اسلامی یک همایش میان هنرمندان و مخاطبان در یک قرار مشخص خواهد بود که خروجی‌های اصلی در آثار آینده هنرمندان در داخل و خارج نمایان می‌شود.

فیلم و آثار مکتوب سه زبانه، زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی پس از اتمام برنامه‌های عصر سوره منتشر خواهد شد.

گفتنی است، ویژه برنامه عصر سوره بیداری از 27 تا 30 شهریورماه در حوزه هنری برگزاری می شود. .برنامه عصر سوره بیداری اسلامی امسال شامل پنج نمایش خیابانی، نمایشگاه عکس از پنج کشوری که بیداری اسلامی در آنها صورت گرفته، اجرای کنسرت موسیقی با همین موضوع و تولید موسیقی، کارگاه های تخصصی نقاشی و طراحی، شب شعر طنز با موضوع استعمار و بیداری اسلامی و یک ویژه برنامه در بخش کودک و نوجوان خواهد بود.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول