اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عمل رایگان چشم‌ها؛

تنها کمک به طاهره بهرامی را مرکز امور زنان انجام داد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری همدان در ارتباط با کمک به زن جوان همدانی قربانی اسیدپاشی گفت: تنها کمک به طاهره را اداره کل امور زنان استانداری انجام داده است.

تنها کمک به طاهره بهرامی را مرکز امور زنان انجام داد
پروانه رضاقلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با وضعیت حمایت از طاهره بهرامی، اظهار داشت: سال گذشته از طرف مرکز امور بانوان استانداری برای عمل جراحی وی هماهنگی‌های لازم را به عمل آوردیم.
وی با بیان اینکه مرکز امور بانوان دستگاه یا سازمان مستقلی نیست و بودجه مستقلی ندارد، تصریح کرد: اگر قرار بر کمک به هزینه‌های درمانی خانم بهرامی باشد باید خود استاندار به این قضیه کمک کند چون زیر مجموعه‌ای از حوزه استاندار هستیم.
مدیرکل امور بانوان استانداری همدان ابراز داشت: مرکز امور بانوان سال گذشته برای عمل جراحی خانم بهرامی به صورت مالی کمک کرد و به گونه‌ای که هماهنگ شد عمل چشم وی به صورت رایگان انجام شود که متأسفانه عمل جواب هم نداد و هر دو چشم وی نابینا شد.
وی در ‌ارتباط‌ با کمک به فرزند خانم بهرامی نیز با بیان اینکه برای کمک به فرزند وی هیچ کمکی صورت نگرفت، گفت: چون خواهرهای وی بیشتر درخواست کمک برای خود خانم بهرامی داشتند کمک‌های ما نیز برای خود وی صورت گرفت.
رضاقلی‌زاده افزود: خواهران خانم بهرامی عکس‌های سوختگی وی را برای ما آورند و از مرکز امور زنان میهمان داشتیم و با تهران هماهنگ کردیم که عمل چشم وی بار هزینه‌ای نداشته باشند.
وی با بیان اینکه در راستای کمک به طاهره بهرامی هماهنگی‌هایی نیز با افراد خیر صورت گرفته است، عنوان کرد: تا حد توان سعی می‌کنیم از طرف جاهای مختلف کمک مالی برای وی جذب کنیم ولی سوختگی به حدی بالا است که با این کمک‌ها و این مبالغ جوابگو نیست.
مدیرکل امور بانوان استانداری همدان با تأکید بر اینکه در راستای کمک به خانم بهرامی افراد خیر باید وارد عمل شوند، یادآور شد: امر کمک به وی دست دولت هم نیست چون هزینه‌‌های درمانی وی خیلی بالا است و سوختگی وی وحشتناک‌تر از سوختگی خانم آمنه بهرامی است.
وی با اشاره به اینکه خانواده خانم بهرامی و خواهرهایش برای کمک به وی زیر بار قرض بسیاری رفته‌اند، خاطرنشان کرد: ما تا جایی که بتوانیم به این خانم کمک کنیم اما اینکه بگوییم بتوانیم درمانی وی را به طور کامل بر عهده بگیریم اینگونه نیست ولی پیگیر هستیم.
رضاقلی‌زاده با بیان اینکه تنها کمک به خانم بهرامی را خود مرکز امور زنان انجام داد، تصریح کرد: این کمک‌ها نیز جواب نمی‌دهد.
وی در پایان با اشاره به دیداری از فرد اسیدپاش نیز گفت: ما با وی صحت کردیم و خود این فرد نیز به اعدام راضی است. طاهره بهرامی اردیبهشت ماه سال گذشته قربانی یک اسیدپاشی کینه‌توزانه شد و مونا زن اسیدپاش چهار لیتر اسید روی بدن طاهره ریخت که علاوه بر از بین رفتن بینی و پلک و دیگر اعضای صورتش، کتف، گردن، دست‌ها و پاهایش نیز به شدت آسیب دید.
طاهره در دادگاه درخواست قصاص مونا داشته و دادگاه نیز حکم قصاص را صادر کرده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول