اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

ترس از پرداخت مهریه 100 سکه‌ای مرد را از طلاق منصرف کرد

خبرگزاری فارس: مردی در دادگاه خانواده حضور پیدا کرد و دادخواست جدایی از همسرش را ارائه داد ولی به دلیل ترس از پرداخت مهریه 100 سکه‌ای و اجرت‌المثل 7 ساله، از طلاق منصرف شد.

ترس از پرداخت مهریه 100 سکه‌ای مرد را از طلاق منصرف کرد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، مردی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست جدایی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این مرد با اشاره به اینکه حدود 7 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، گفت: همسرم بسیار بدخلق و بدبین است و این موضوع مرا به ستوه آورده است.

وی در ادامه افزود: همیشه به دلایل مختلف همسرم از کار‌های من ایراد می‌گیرد و حتی هر روز گوشی تلفن همراه مرا چک می‌کند که این کار مرا آزار می‌دهد.

مرد در ادامه بیان کرد: همسرم آنقدر با رفتار‌هایش مرا عذاب می‌دهد که نمی‌توانم طعم شیرین زندگی مشترک و عشق به او را بچشانم بنابراین با طلاق به این همه سختی پایان می‌دهم.

زن در دادگاه حضور داشت و با بیان اینکه طی این 7 سال زندگی مشترک از شوهرم تنها بدی دیدم، گفت: شوهرم باید حق و حقوق مرا بپردازد و مهریه‌ام که 100 سکه بهار آزادی است را کامل بپردازد.

وی ادامه داد: شوهرم با طلاق می‌خواهد از زیر پرداخت حق و حقوقم شانه خالی کند ولی من نمی‌گذارم و حقم را می‌خواهم و تنها در صورت منصرف شدن او از طلاق از گرفتن حقم می‌گذرم.

مرد بیان کرد: حاضر به آشتی هستم و با توجه به اینکه همسرم بسیار خودخواه بوده و نقطه ضعف مرا فهمیده است که نمی‌توانم مهریه و حق و حقوقش را بپردازم، از طلاق منصرف می‌شوم.

وی ادامه داد: همسرم نقطه ضعف مرا فهمیده و می‌داند که با به اجرا گذاشتن مهریه، اجرت‌المثل و نفقه‌اش من از طلاق منصرف می‌شوم بنابراین دیگر تصمیم به جدایی ندارم.

زن در برابر قاضی عموزادی گفت: شوهرم باید به من تعهد بدهد که دیگر در هیچ‌ شرایطی دادخواست طلاق نمی‌دهد تا من از دریافت اجرت‌المثل و مهریه‌ام بگذرم.

مرد در ادامه افزود: حاضر به تعهد هستم چرا که پرداخت مهریه و اجرت‌المثل برایم سخت‌تر از زندگی با همسرم است بنابراین کوتاه آمده و جدا نمی‌شوم.

قاضی عموزادی رئیس شعبه 268 مجتمع قضایی خانواده ونک، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و پرونده را مختومه اعلام کرد.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول