اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

احمد راسم النفیس در گفت‌وگو با فارس:

انقلابیون مصری لانه جاسوسی اسرئیل در قاهره را فتح کردند

خبرگزاری فارس: یکی از رهبران شیعیان مصر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از طریق سفارت خود فعالیت جاسوسی می کند، گفت: سفارت تل‌آویو در قاهره لانه جاسوسی است.

انقلابیون مصری لانه جاسوسی اسرئیل در قاهره را فتح کردند
"احمد راسم النفیس" در گفت‌و‌گو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس با اشاره به تصرف سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره توسط جوانان انقلابی مصر گفت: این سفارت لانه جاسوسی تل‌آویو در قاهره است. آمریکا و اسرائیل از طریق سفارتخانه‌های خود اقدام به فعالیت جاسوسی می‌کنند و می‌کوشند تا از این طریق بر کشورها تسلط پیدا کنند و بر تصمیم گیری‌ها آنها تاثیر گذار باشند.

این فعال سیاسی و از رهبران شیعیان مصر در ارتباط با انگیزه‌ جوانان انقلابی مصر برای تصرف کردن لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی گفت: ملت مصر طی ده‌های گذشته از اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و ملت‌های عربی به شدت عصبانی بودند و خشم خود را در سینه نگهداشتند  در این سال‌‌ها نظامیان صهیونیستی حملات متعددی علیه نوار غزه انجام دادند و فلسطینیان را به شدت سرکوب کردند. همچنین اسرائیلی‌ها بارها به لبنان حمله کردند که آخرین آن جنگ 33 روزه است. حتی در چند هفته اخیر صهیونیست‌ها چند نظامی مصری را در مناطق مرزی صحرای سینا به قتل رساندند.
 
وی در پایان تصریح کرد: اینها سبب شد تا آتشفشان خشم جوانان انقلابی مصر فوران کند و لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در قاهره را به تصرف خود در آورند.

انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول