اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنایع و معادن استان اصفهان:

تزریق نقدینگی به نساجی کاشان را متوقف می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنایع و معادن استان اصفهان گفت: تزریق نقدینگی به واحد نساجی کاشان را متوقف کردیم تا با بازگشت سهامداران مشکل آن برطرف شود.

تزریق نقدینگی به نساجی کاشان را متوقف می‌کنیم
رسول پرویزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه صنعت ریسندگی و نساجی استان اصفهان به رغم برخی شایعات در معرض ورشکستگی قرار ندارد، اظهار داشت: کارخانه نساجی سیمین که زمانی با مشکلات فراوانی مواجه بود در حال حاضر مشکل خود را برطرف کرده است.
وی ادامه داد: مشکل کارخانه نساجی کاشان این است که سهامداران تصمیمی برای بازگشت و افزایش سرمایه خود به منظور رفع مشکلات نشده‌اند.
سرپرست سازمان صنایع و معادن استان اصفهان با بیان اینکه کارگران این کارخانه حدود چهار ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند، گفت: به منظور رفع این معضل به دنبال دریافت نقدینگی هستند تا مشکل به صورت ریشه‌ای رفع شود.
وی در ادامه افزود: از سال 385 تاکنون 175 میلیارد ریال به کارخانه نساجی کاشان کمک کرده‌ایم که تاکنون به نتیجه مطلوبی در این زمینه نرسیده‌ایم.
پرویزی با اشاره به اینکه اکنون که با تزریق نقدینگی به نتیجه‌ای در مورد رفع مشکلات کارخانه نساجی کاشان نرسیده‌ایم از این پس تزریق نقدینگی را به این واحد صنعتی متوقف می‌کنیم، تصریح کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 100 نفر به عنوان کارگر در نساجی کاشان مشغول به کار هستند.
وی در مورد مشکلاتی که صنعتگران در بخش سنگ اصفهان با آن مواجه هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون حدود یک‌ هزار و 500 واحد سنگبری در استان اصفهان فعالیت می‌کنند که تاکنون پروانه بهره‌برداری خود را دریافت نکرده‌اند.
سرپرست سازمان صنایع و معادن استان اصفهان تصریح کرد: شایعاتی که در مورد تعطیلی واحدهای سنگبری عنوان شده صحت ندارد که به صورت نمونه در نامه‌نگاری که ماه پیش سازمان صنایع و معادن استان با یکی از شهرک‌های صنعتی مبنی بر اعلام تعداد واحدهای فعال و تعطیل سنگبری در این شهرک متوجه شدیم از 400 واحد سنگبری تنها شش واحد تعطیل شدند.
وی با بیان اینکه در شهرک صنعتی اشترجان در شهرستان فلاورجان به هیچ وجه واحد سنگبری‌ای اعلام تعطیلی نکرده است، ادامه داد: محمودآباد یکی دیگر از قطب‌های صنعت نساجی استان اصفهان است که بر اساس اطلاعات و بررسی‌های سازمان صنایع و معادن استان اصفهان هیچ‌یک از واحدهای آن به تعطیلی کشانده نشده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول