اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قصه‌گویان برتر جشنواره «کودکان نور» در تبریز معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره قصه‌گویی «کودکان نور» در حالی برگزار شد که 37 قصه‌گوی منتخب از کودکان و نوجوانان شهرهای مختلف استان قصه‌های خود را در موضوعات مختلف ارائه کردند.

قصه‌گویان برتر جشنواره «کودکان نور» در تبریز معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، شناسایی و پرورش استعدادهای قصه‌گویی در بین کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ قصه‌خوانی و قصه‌گویی و نیز ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، توسعه و تعمیق فعالیت قصه‌گویی و تبیین جایگاه قصه‌گویی در انتقال ارزش‌های اخلاقی و دینی از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره بود.
موضوع قصه‌های این جشنواره در دو بخش، قصص قرآنی و ائمه اطهار (ع) و قصه‌گویی با موضوع آزاد بود.
 بر اساس اعلام نظر داوران جشنواره محمدمهدی حافظ درخشی با قصه «شیعیان واقعی کیستند»، سپیده عبدی با قصه «در جستجوی خدا»، سمیرا صادقیان با قصه «صفر کله گنده»، هرسه از تبریز و مهسا ابوالحسنی با قصه «ملک فطروس» از کلیبر مقام‌های برتر را به خود اختصاص دادند.
هیئت داوران همچنین سیمین محمد علی‌پور با قصه «عطر خوش‌بو» از تبریز، آیسان خلیل‌زاده با قصه «کوره‌پز» از مرند و زهرا نژادمهدی با قصه «نی سخنگو» از بناب را در بخش ویژه جشنواره به عنوان نفرات برتر برگزیده معرفی کرد تا جوایز خود را از مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی دریافت کنند.
در آیین اختتامیه جشنواره کودکان نور که حجت‌الاسلام ابراهیمی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز حضور داشت، عبدالمجید نجفی نویسنده کودک و نوجوان در خصوص اهمیت قصه‌گویی و انتخاب موضوع قصه‌ها سخنرانی کرد.
نخستین جشنواره قصه‌گویی «کودکان نور» با حضور قصه‌گویان منتخب شهرهای مختلف استان روزهای 19 و 20 شهریور ماه در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول